اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بازدید شهردار تهران از کارگاه‌های عمرانی خط 6 مترو

شهردار تهران از کارگاه‌های عملیات عمرانی مسیر و برخی ایستگاه‌های قطعه میانی خط ۶ مترو تهران بازدید کرد.

بازدید شهردار تهران از کارگاه‌های عمرانی خط 6 مترو

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، بازدید شهردار تهران از کارگاه‌های عملیات عمرانی مسیر و برخی ایستگاه‌های قطعه میانی خط ۶ مترو تهران صبح امروز پنجشنبه  برگزار شد.

در این مراسم که باحضور مدیرعامل بانک شهر و مدیرعامل مپنا همراه بود، شهردار تهران از نزدیک در جریان آخرین اوضاع عملیات عمرانی در  ۱۰ کیلومتر قطعه میانی خط ۶ و نیز ۴ ایستگاه در شرف بهره‌برداری «کارگر»، «شهدای هفتم تیر»، «میدان حضرت ولیعصر (عج)» و «بهار شیراز»، قرار گرفت.


شهردار تهران در پایان این بازدید با تأکید بر این‌که تکمیل خط ۶ مترو از جمله اولویت‌های اساسی شهرداری تهران است، اظهار داشت: افتتاح ایستگاه‌های باقی‌مانده از خط ۶ نه تنها بهره‌وری این خط را به حد مورد انتظار در طراحی‌ اولیه می‌رساند، بلکه به دلیل ایستگاه‌های تقاطعی، مطلوبیت استفاده از شبکه مترو را ارتقا خواهد بخشید.

زاکانی اضافه کرد: امیدواریم با همکاری دوستان در بانک شهر و توان مهندسی مجموعه مپنا با تأمین مالی مورد نیاز دست‌کم ۸ ایستگاه از ایستگاه‌های میانی خط ۶ تا پایان امسال به بهره‌برداری و در خدمت شهروندان محترم قرار گیرد.

همچنین زاکانی شهردار تهران به‌ همراه جمعی از معاونین و مدیران ارشد مترو، از توانمندی‌های کاملاً ایرانی مجموعه مپنا در حوزه مترو بازدید کرد.

در بازدید شهردار تهران از کارخانجات و بخش های مختلف شرکت مپنا ، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های متنوع و گسترده این مجموعه صنعتی - علمی مطرح کشور و خاورمیانه که با ماموریت‌های مدیریت شهری در ارتباط بودند ، مورد بررسی میدانی قرار گرفت.
همچنین مباحثی از قبیل شروع قطعه نخست خط ۱۱ ( از خطوط جدید مترو ) ، تولید ۲۱۰ دستگاه واگن مترویی ، احداث پایانه دولت آباد در خط ۶ و ... به عنوان پروژه‌های همکاری مشترک شهرداری تهران و شرکت مپنا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول