اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

501 خوزستانی با عارضه تنفسی به بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کردند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: طی شبانه روز گذشته تعداد501 نفر به علت عوارض گردوغبار به بیمارستان مراجعه کردند.

501 خوزستانی با عارضه تنفسی به بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کردند

حبیب حی‌بر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز پیش از عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: از ساعت هشت صبح روز گذشته تا ساعت هشت امروز تعداد 380 نفر به علت عوارض گردوغبار(اعم از بیماران قلبی، تنفسی، و...) به بیمارستان‌های حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز مراجعه کردند.

وی افزود: از این تعداد، 319 نفر به صورت سرپایی مداوا، تعداد 16 نفر در بخش عادی  و تعداد 45 نفر در بخش ویژه بستری شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به آمار سایر دانشکده‌های استان در 24 ساعت گذشته، گفت: تعداد 121 بیمار به بیمارستان‌ها مراجعه کردند، تعداد 109 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند، تعداد هفت نفر در بخش عادی و تعداد پنج نفر در بخش ویژه بستری شدند.

حیبر با بیان اینکه در مجموع ظرف 24 ساعت گذشته تعداد 501 نفر با عارضه تنفسی به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند، عنوان کرد: از این تعداد 428 نفر به صوت سرپایی، تعداد 23 نفر در بخش عادی و 50 نفر در بخش ویژه بستری شدند.

ترخیص دو مصدوم حادثه متروپل از بیمارستان

وی در ادامه عنوان کرد: صبح امروز دو بیمار حادثه متروپل آبادان که در بیمارستان‌های اهواز بستری بودند ترخیص شدند.
حی‌بر با بیان اینکه این دو بیمار به دلیل وخامت حالی که داشتند به اهواز منتقل شده بودند، افزود: یکی از این بیماران در بیمارستان گلستان و دیگری در بیمارستان امام خمینی(رض) بستری شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز با ابراز خرسندی از بهبودی این دو بیمار، گفت: با زحمت کادر درمان، اساتید، پرستاران همچنین گروه‌های وابسته پزشکی تحت مداوای کامل قرار گرفتند و با وجود وخامت اوضاعی که داشتند به سلامت از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول