اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کاهش کیفیت هوای اصفهان به دنبال خیزش گرد و خاک

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: به دلیل خیزش گردوخاک همراه با باد شدید به‌ویژه در نیمه شرقی و قدری نفوذ گرد و غبار از غرب کشور، در سطح استان کاهش دید و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

کاهش کیفیت هوای اصفهان به دنبال خیزش گرد و خاک

آسیه آقایی، کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج ضعیف طی امروز و استقرار جوی پایدار تا اواسط هفته آینده بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی امروز در اکثر مناطق به‌صورت صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

آقایی بیان کرد: امروز به دلیل خیزش گردوخاک همراه با باد شدید به‌ویژه در نیمه شرقی و قدری نفوذ گرد و غبار از غرب کشور، در سطح استان کاهش دید و کیفیت هوا نیز پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا ۳ درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۳۹ و کمینه فردا صبح ۲۲ درجه سانتی‌گراد و میمه با ۱۱ و زواره با ۴۶ درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول