اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

قول حمایت از یک تیم فوتبال و والیبال تبریز توسط مس ایران

مدیرعامل شرکت ملی مس ایران گفت: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از ورزش نیز اقدامات خوبی شده و امسال اعتبار این بخش را ۳۰ درصد افزایش خواهیم داد و آماده‌ایم که یک تیم والیبال و یک تیم فوتبال را تحت پوشش قرار دهیم.

قول حمایت از یک تیم فوتبال و والیبال تبریز توسط مس ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی رستمی امشب در دیدار با مسئولان آذربایجان شرقی در تبریز حضور رئیس جمهور در مجتمع مس سونگون را نقطه عطفی در تاریخ این مجتمع و کل صنعت مس کشور و نشانه اهتمام ویژه آیت‌الله رئیسی به توسعه این صنعت عنوان کرد و گفت: اهتمام ویژه و جدی استاندار و مدیران آذربایجان شرقی به توسعه صنعت مس، در راستای منویات رهبری است.
 
علی رستمی درخصوص اقدامات و برنامه‌های شرکت ملی مس ایران برای توسعه صنعت مس در آذربایجان شرقی، گفت: از ابتدای امسال، مالیات مجتمع مس سونگون در استان اجرایی و عملیاتی می‌شود و برای تمرکز حساب‌های این مجتمع در بانک‌های استان نیز نهایت تلاش خود را می‌کنیم.
 
وی افزود: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از ورزش نیز اقدامات خوبی شده و امسال اعتبار این بخش را ۳۰ درصد افزایش خواهیم داد و آماده‌ایم که یک تیم والیبال و یک تیم فوتبال را تحت پوشش قرار دهیم.
 
مدیرعامل شرکت ملی مس ایران درخصوص ایجاد صنایع پایین‌دستی مس در استان نیز گفت: ایجاد این صنایع جزو برنامه‌ها و اهداف اصلی شرکت است و در کنار آن آمادگی داریم تا در هر پروژه پایین‌دستی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مشارکت کنیم.
 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول