اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

خطیب‌زاده: ترکیه در مقابل ادعاهای تفرقه افکنانه صهیونیست‌ها سکوت نکند

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعاهای بی اساس رژیم صهیونیستی و با بیان اینکه مظلوم‌نمایی‌های نمایشی این رژیم تروریست را کسی جز خودش باور نمی‌کند، گفت: ‌انتظار می‌رود ترکیه در مقابل ادعاهای تفرقه افکنانه صهیونیست‌ها سکوت نکند.

خطیب‌زاده: ترکیه در مقابل ادعاهای تفرقه افکنانه صهیونیست‌ها سکوت نکند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (جمعه) اتهامات و ادعاهای بی اساس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در آنکارا در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با مولود چاووش اوغلو همتای ترک را مضحک و در چارچوب سناریوی از پیش طراحی شده برای تخریب روابط دو کشور مسلمان توصیف کرد و آن را بخشی از دسیسه تل آویو برای انحراف افکار عمومی ترکیه و منطقه از آرمان فلسطین و اقدامات تروریستی این رژیم کودک‌کش و خرابکار خواند.

به گزارش فارس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در نشست خبری با همتای ترکیه‌ای خود باز هم ادعای خود درباره تلاش تهران برای هدف قرار دادن صهیونیست‌ها در خاک ترکیه را تکرار کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در این باره افزود: متاسفانه از حدود یک هفته پیش یک عملیات روانی برای مشغول کردن رسانه‌ها به سناریوهای ساختگی با استفاده از اطلاعات نادرست و جهت دار جهت مهیا کردن فضا  برای طرح سناریوی  فرافکنانه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی شروع شده بود.

* مظلوم‌نمایی‌های نمایشی این رژیم تروریست را کسی جز خودش باور نمی‌کند

وی تصریح کرد: کشور همسایه ما ترکیه به خوبی می‌داند ادعاهای فرستاده رژیم دروغگو و تروریست صهیونیستی تا چه میزان بی اساس بوده و انتظار می‌رود در مقابل این ادعاهای تفرقه افکنانه سکوت نکند. این رژیم بارها نشان داده است تا چه میزان غیرقابل اعتماد است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید مجدد بر اینکه پاسخ جمهوری اسلامی ایران به ترور و خرابکاری‌های رژیم صهیونیستی همیشه به صورت قطعی، مقتدرانه و بدون تهدید امنیت شهروندان عادی و تهدید امنیت کشورهای دیگر خواهد بود، اظهار داشت: مظلوم‌نمایی‌های نمایشی این رژیم تروریست را کسی جز خودش باور نمی‌کند و اگر به ظاهر نیز طرف‌هایی بر اساس مصلحت اندیشی زودگذر، نمایشی از همراهی داشته باشند، اما در واقع می‌دانند با چه رژیم خطرناکی روبرو هستند.

به گزارش فارس، یائیر لاپید در این نشست خبری ضمن طرح ادعاهای تکراری علیه جمهوری اسلامی ایران، مدعی شد که تهران برای انجام حمله در ترکیه برنامه‌ریزی کرده است. وی در عین حال گفت که «در برابر تهدیدهای ایران، دست بسته نخواهیم ماند».

وزیر امور خارجه رژیم اشغالگر همچنین مدعی شد که ترکیه می‌تواند به تلاش‌های ایران برای انجام اقدامات تروریستی علیه صهیونیست‌ها در این کشور پاسخ دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول