اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دیدار چهره به چهره دستگاه قضا با ۲۱۴ شهروند هرمزگانی

همزمان با سومین روز از هفته قوه قضاییه رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۴ نفر از شهروندان و نمازگزاران جمعه در مسجد جامع بندرعباس دیدار کرد.

دیدار چهره به چهره دستگاه قضا با ۲۱۴ شهروند هرمزگانی

همزمان با سومین روز از هفته قوه قضاییه و به منظور شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۴ نفر از شهروندان و نمازگزاران جمعه در مسجد جامع بندرعباس دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، همزمان با سومین روز از هفته قوه قضاییه با هدف شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۴ نفر از شهروندان و نمازگزاران جمعه در مسجد جامع بندرعباس دیدار کرد.  

 

در این دیدار که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید مراجعان درخواست‌های خود را در خصوص موضوعات مختلف حقوقی و قضایی همچون تسریع در روند رسیدگی و اجرای احکام، تخفیف مجازات، بهره‌مندی از عفو و آزادی مشروط و پذیرش اعاده دادرسی ارائه کردند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه این دیدار مردمی اظهار داشت: عمل به دستور ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم حضور مسوولان قضایی در مساجد و دیدار بدون واسطه با متن مردم به اشکال مختلف و اجرای سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضایی در خصوص تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم، از اهداف برگزاری میز خدمت دستگاه قضایی در میعادگاه‌های نماز جمعه در اقصی نقاط استان هرمزگان است.

 

 

مجتبی قهرمانی تصریح کرد: در جریان برگزاری دیدار مردمی رئیس و اعضای شورای قضایی استان هرمزگان در مسجد جامع بندرعباس، ضمن دریافت مطالبات ۲۱۴ نفر از شهروندان، به منظور رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های مردم دستورات لازم صادر شد.

 

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول