اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

«شهید یاسمی» سنگربانی اصلی را معنا کرد/حفاظت از جان و مال مردم در دستورکار پلیس است

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: شهید یاسمی در واقع سنگربانی اصلی که حفظ جان مردم است را معنا کرد.

«شهید یاسمی» سنگربانی اصلی را معنا کرد/حفاظت از جان و مال مردم در دستورکار پلیس است

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید یاسمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبیعتا یکی از وظایف و رسالت اصلی انتظامی جمهوری اسلامی، تامین نظم و امنیت و حفاظت از جان و مال ناموس مردم است. 

وی گفت: این برادر بزرگوار که یکی از شخصیت‌های متدین و ولایی و حافظ ۱۳ جز قرآن بود در حین اجرای یکی از احکام قضایی توسط یکی از شهروندان به صورت شلیک مستقیم به شهادت نائل شد.

سردار شرفی با بیان اینکه شهید یاسمی در واقع سنگربانی اصلی که حفظ جان مردم است را معنا کرد ادامه داد: ما طبیعتا بخاطر حفاظت از جان و مال و ناموس مردم در نظام جمهوری اسلامی و حفاظت از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی تا آخرین قطره خون‌مان ایستاده‌ایم. 

وی افزود: سالیان سال است که این شرایط ادامه دارد و ما به صورت میانگین سالیانه چندین نفر از همکاران‌مان را به این صورت از دست داده و همکاران به فیض شهادت نائل می‌شوند و این هیچ تاثیری در اراده آهنین و فولادین ما در ادامه راه‌شان نخواهد گذاشت و ما مقتدرانه در این مسیر ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول