اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

اتفاقی عجیب؛ بدعهدی در پخش زنده منجر به حذف تیم گناوه‌ای شد!

خلیفه قاعدی مدیرعامل باشگاه پدیده کیان بندر گناوه گفت: ما امروز اگر صعود نکردیم دلیلش را باید از شروع بازی‌ها و از درون شهر خودمان و مسؤول فوتبال شهرمان جست‌وجو کرد.

اتفاقی عجیب؛ بدعهدی در پخش زنده منجر به حذف تیم گناوه‌ای شد!

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گناوه، از سری مسابقات زیرگروه لیگ یک کشور به میزبانی شهرستان گناوه اتفاقی نادر افتاد که کار نماینده استان بوشهر را سخت و در نهایت از عوامل حذف این تیم از دور مسابقات شد‌.

در روز اول مسابقات با توجه به هزینه بالای دریافتی هیات فوتبال از باشگاه پدیده کیان بابت پخش زنده از طریق لایو گوشی، باشگاه پدیده کیان درخواست کرد تا به تنهایی و با استفاده از عوامل خود این بازی را پخش کند که مورد تایید نماینده هیات فوتبال شهرستان گناوه و نماینده فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

در حالیکه باشگاه پدیده کیان علی‌رغم توافق قبلی اطلاع رسانی‌های پخش زنده خود را انجام داده بود، اما در لحظه شروع بازی نماینده هیات فوتبال گناوه با بدعهدی اجازه پخش زنده بازی همراه با گزارشگر از طریق لایو را از جایگاه تصویربرداران را به باشگاه پدیده کیان نداد و با اعلام اینکه تصویربردار هیات هم همزمان علاوه بر باشگاه باید این بازی را از طریق همان جایگاه پخش کند و باشگاه حق داشتن گزارشگر را ندارد از پخش بازی توسط باشگاه جلوگیری کرد.

اینکار اعتراض باشگاه پدیده را به دنبال داشت. میانجی‌گری‌های نماینده فدراسیون فوتبال و تقاضا از رئیس هیات فوتبال شهرستان گناوه هم کارساز نبود و مرغ هیات گناوه یک پا داشت.

سرانجام با تاخیر و گذشت زمان بازی، داور مجبور به ترک زمین شد و در نهایت این بازی به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال شد.

در دومین بازی پدیده کیان به مصاف شاهین اروند آبادان رفت و توانست حریف را با نتیجه ۵ بر۱ شکست دهد. اما در آخرین بازی، این تیم استقلال خوزستان بود که توانست پدیده را با نتیجه ۵بر۴ شکست دهد و پدیده تنها نماینده استان بوشهر در این دوره از رقابت‌ها از صعود باز ماند و دو تیم شاهین خزر رودسر و استقلال خوزستان به دور بعد صعود کردند.

خلیفه قاعدی در پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ما امروز اگر صعود نکردیم دلیلش  را باید از شروع بازی‌ها و از درون شهر خودمان و مسؤول فوتبال شهرمان جست‌وجو کرد.

مدیرعامل باشگاه پدیده کیان افزود: اتفاقی برای ما افتاد که شاید در تاریخ فوتبال جهان بی‌سابقه و هیچ هیئتی با تیم شهر خود به این شکل رفتار نکرد. ما تنها نماینده باقی مانده استان بوشهر بودیم و در دور اول بازی‌ها با چهار برد قاطع صعود کردیم در حالیکه تیم‌هایی که امروز صعود کردند مجموعا چهار برد نداشتند.

وی با اشاره به اینکه این تیم یکی از بهترین تیم‌های فوتبال ساحلی کشور بود، گفت: ما متاسفانه بخاطر بی‌مدیریتی هیات فوتبال شهرخودمان مجبور شدیم دو بازی تحت فشار انجام دهیم و سه امتیاز راحت را در بازی اول با بی‌مدیریتی هیات فوتبال از دست دادیم همه به ما گفتند وقتی هیات فوتبال شهرتان هم به این شکل با شما رفتار می‌کند به چه امیدی هزینه و ادامه می‌دهید؟

قاعدی بیان داشت: محتشم رئیس هیات فوتبال استان بوشهر و دیگر مسؤولین شهرستان و استان باید به این بی‌مدیریتی رئیس هیات فوتبال شهرستان رسیدگی کنند تا حق این جوانان مظلوم ضایع نشود‌. ما تیم کاملا جوان و بومی را برای این مسابقات راهی کردیم که سرمایه‌های این شهر برای آینده شوند اما حق ما را شهرما خورد و هیات فوتبال شهرمان تنها به هرعنوانی از ما پول دریافت می‌کند.

وی افزود: در دور اول بازی‌ها حتی بابت فیلم‌برداری با گوشی موبایل توسط هیات فوتبال هم از ما پول دریافت کردند و اعلام کرد تا پول ندهید ما با فیلم نمی‌گیریم این بار که خودمان خواستیم بزاریم گفتن نه خودمان می‌خواهیم بزاریم اگر شما می‌خواستید بزارید پس چرا دور اول از ما پول گرفتید و در دور‌ دوم این توافق را با ما کردید که خودمان انجام دهیم و خلف وعده کردید؟ 

مدیرعامل پدیده ادامه داد: ما تیم این شهر و استان بودیم اما هیات فوتبال شهرمان به نفع استان دیگر قدم برداشت. ما توقع کمک نداشتیم اما التماس کردیم که خلل ایجاد نکنید و حق این جوانان مظلوم را نخورید.

وی در پایان گفت: تا زمانی که این رئیس و این هیات فوتبال مسئول هستند دیگر در سطح کشور تیم‌داری نخواهم کرد اما اگر مسئول دلسوز و یا حداقل کسی که خللی در کار ورزشکاران ایجاد نکند، برسرکار بیاید برای شهرم از جانمم مایه خواهم گذاشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول