اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

زنده شدن بسکتبال مازندران با صعود «آورتا»/نایب قهرمانی با طعم صعود!

فینال دوم لیگ دسته دو بسکتبال آقایان برگزار شد و نماینده مازندران با وجود شکست در دیدار فینال و کسب عنوان نایب قهرمانی جواز صعود به لیگ بالاتر را بدست آورد.

زنده شدن بسکتبال مازندران با صعود «آورتا»/نایب قهرمانی با طعم صعود!

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، چراغ بسکتبال استان مازندران بعد از سال‌ها خاموشی، روشن شد و حالا مازندران یک نماینده قوی در سطح بسکتبال کشور دارد.

«آورتا» نماینده استان مازندران از شهرستان ساری بود که در لیگ دسته دوم فوتبال کشور امسال درخشید تا مازندران به زنده شدن بسکتبال در استانش امیدوار شود.

فینال دوم لیگ دسته دوم بسکتبال آقایان فصل (۱۴۰۱-۱۴۰۰) به میزبانی تالار بسکتبال آزادی بین تیم‌های فولاد هرمزگان و آورتای ساری برگزار شد و نهایت این دیدار جذاب و تماشایی با نتیجه ۷۲ بر ۵۷ به سود فولاد هرمزگان به پایان رسید تا نماینده مازندران فصل درخشانش را با نایب قهرمانی به پایان برساند. نایب قهرمانی‌ای که طعم شیرین صعود را نیز به همراه داشت.

حالا دیگر مازندران یک سهمیه در لیگ یک بسکتبال کشور دارد. سهمیه ای که حق مازندران بود و این سال‌ها مازندران از داشتنش محروم شده بود.

 فولاد هرمزگان با کسب دو پیروزی مقابل آورتای ساری، عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد و در سوی مقابل، تیم آورتای ساری نیز که فصلی رویایی را سپری کرده بود، در جایگاه دوم ایستاد.

همچنین تیم‌های پادما یدک ایرانیان اصفهان و نخلستان جم تهران با توافق دوطرفه عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

مراسم اختتامیه و اهدا کاپ و مدال این مسابقات با حضور جمعی از مسؤولان، داوران و پیشکسوتان برگزار شد.

به گزارش فارس، بعد از قهرمانی گرگان در لیگ بسکتبال کشور و حالا صعود نماینده مازندران، گویا سلطه استان‌های شمالی بر روی بسکتبال کشور دوباره شروع شده و جامعه بسکتبال استان از این اتفاق شیرین و زنده شدن بسکتبال در مازندران خوشحالند.

انتهای پیام/ ۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول