اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تمام ظرفیت‌ها برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید به کار گرفته شود

فرماندار ویژه نجف‌آباد گفت: امیدواریم مدیریت آموزش و پرورش شهرستان به طور جدی پروژه مهر و بازگشایی مدارس را دنبال کند و در این مسیر از همه نیروهای توانمند بهره ببرد تا شاهد رشد این اداره باشیم.

تمام ظرفیت‌ها برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید به کار گرفته شود

به گزارش خبرگزای فارس از نجف‌آباد، موسی مباشری، فرماندار شهرستان نجف‌آباد پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر جدید آموزش‌ و پرورش این شهرستان اظهار داشت: اعتقاد داریم همه کسانی که مسؤولیت می‌پذیرند خادم مردم هستند.

وی تصریح کرد:هر آمدن رفتنی دارد، اما خوشا بحال کسانی که کارشان مورد رضای خداوند متعال قرار گیرد و در مدت مسؤولیتشان بتوانند گره‌ای را از کار مسلمانی باز کنند.

مباشری در ادامه افزود: کار اداری زمان نمی‌شناسد و مسؤولیت باید به موقع انجام شود و باید جهادی وقتمان را صرف کارمان کنیم و انتظارمان از مدیر جدید این است که آموزش‌ و پرورش را به اهدافش برساند.

فرماندار شهرستان نجف‌آباد ابراز داشت: امیدواریم مدیریت جدید به طور جدی پروژه مهر را دنبال کند و در این مسیر از همه نیروهای توانمند بهره ببرد تا شاهد رشد این اداره باشیم چرا که در سنوات گذشته نجف‌آباد همواره در میان شهرستان‌های مطرح استان بوده است.

سید احمد بنی‌لوحی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان نیز در ادامه ابراز داشت: در شرایط حساسی قرار گرفته‌ایم و اکثریت ما دغدغه فرهنگ را داریم که در این راستا همه ما موظفیم در این سنگر تلاش می‌کنیم و باید سکانداری آموزش و پرورش را یک سنگر تلقی کنیم. 

وی گفت: جریان‌های داخلی و خارجی چشم به فرهنگ و تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و جوانان دوخته‌اند و امروز تکلیف و جهاد ما فرهنگ و تربیت است و امید داریم در این شهر که نماد علم، ایمان و ایثار است به این مهم برسیم. 

بنی‌لوحی خط قرمز آموزش‌ و پرورش را سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد و ابراز داشت: در این دیار که همه نیروهای متدین و انقلابی هستند، باید به این چشم‌انداز برسیم و شاهد پیشرفت بیشتر و بهتر شهرستان نجف‌آباد باشیم.

به گزارش فارس، در این جلسه  از تلاش‌های عیدی محمد طرقی، سرپرست سابق مدیریت آموزش و پرورش تقدیر و یدالله عابدی به عنوان سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نجف‌آباد منصوب شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول