اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

حاشیه مجمع کشتی| گزارشاتی از تخریب سالن هفتم‌تیر/معاون وزیر تشویق شد!

در مجمع عمومی فدراسیون کشتی زمانی که دست پولادگر به عنوان موافق با یک مصوبه بالا رفت، اعضای مجمع برای او دست زدند.

حاشیه مجمع کشتی| گزارشاتی از تخریب سالن هفتم‌تیر/معاون وزیر تشویق شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع عمومی فدراسیون کشتی امروز برگزار شد که درباره وام ۴۰۰ میلیونی در صندوق رای‌گیری انجام شد.

علیرضا دبیر خطاب به پولادگر معاون وزیر ورزش، گفت: شما که با همه چیز مخالفت کردید حداقل یک بار دست خود را بالا ببرید تا همه بدانند با کشتی دوست هستید.

وقتی در خصوص اموال فدراسیون مانند ماشین صحبت شد تا رای مجمع برای نگه داشتن آنها گرفته شود، پولادگر گفت که ما چیزی ندیدیم. دبیر خطاب‌ به او گفت که شما یک سوم پول می‌دهید، مگر چقدر پول می‌دهید که می‌خواهید ببینید؟

بعد از بالا رفتن دست پولادگر به عنوان موافق اعضای مجمع برای او دست زدند!

دبیر در ادامه گفت: آقای عزیزی رئیس هیات کشتی تهران به من گفته بود ۳ میلیارد سال ۹۲ برای سالن هفتم تیر هزینه کردم که به حراست دادم و اداره کل حقوقی دارد پیگیری می کند. هر کاری کردیم سالن هفتم تیر را نه به اداره کل تهران و نه به شرکت توسعه اجاره نمی‌داد. نمی‌دانم چطور هفتم تیر را نوسازی کرده بودند که هر روز خراب‌تر می‌شد؟ یک میلیارد نقد به او دادم ۲ میلیارد هم گفت هبه. ما امتیاز آنجا را گرفتیم و با اداره کل تهران صورتجلسه کردیم تا به هیات کشتی تهران واگذار شود. حالا وسایل زیادی هم از آنجا خارج شد که حراست در حال پیگیری است.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: امروز ۲ هکتار در آزادی دست ماست که برای کشتی باز هم کم است، زمانی ۱۰۰۰ متر هم نمی دادند. استخر روف گاردن لازم است تا کشتی‌گیر استرس خود را کم کند. وقتی نمی‌گذارید ماساژور به همراه تیم برود من هر طور شده می‌فرستم. من دوران قهرمانی را طی کرده‌ام و شما این دوران را ندیده‌اید.

* براساس گزارشات منتشر شده عملکرد فدراسیون کشتی در سال ۴۰۰ مبلغ ۱۳۱ میلیارد بود که ۳ برابر سال ۹۹ اعلام شده است. از ابتدای سال نیز فدراسیون ۴.۵ میلیارد از وزارت ورزش دریافت کرده است.

* عسگری محمدیان رئیس هیات کشتی مازندران نیز دقایقی صحبت کرد و گفت: بعد از انتخاب من انتقاداتی شد اما آنچه مهم است اینکه من وفاق را در مازندران ایجاد کردم. آقای پولادگر اگر وفاق را به وجود بیاورید کشتی برای ورزش کشور آبروداری خواهد کرد.

وی افزود: آقای پولادگر شما باید این وفاق را ایجاد کنید و دست یاری بدهید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول