اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

انوشیروانی: علی‌حسینی به کار خود ادامه می‌دهد/خواسته‌های وزنه‌برداران خیلی بزرگ نبود

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: دغدغه ورزشکاران حداقل مشکلات است و خواسته‌هایی که آنها داشتند خیلی بزرگ نبود.

انوشیروانی: علی‌حسینی به کار خود ادامه می‌دهد/خواسته‌های وزنه‌برداران خیلی بزرگ نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سجاد انوشیروانی در حاشیه مراسم المپیک در مورد جلسه با وزنه‌برداران معترض که در نهایت به توافق منجر شد، عنوان کرد: با حضور بهداد سلیمی و دیگر دوستانی که کنار ما هستند، جلسه خوبی را با وزنه‌برداران داشتیم. ما به آینده این وزنه‌برداران خیلی امید داریم. دغدغه ها و مشکلاتی که آنها داشتند، حداقل امکانات است و خواسته های خیلی بزرگ و  آرمانی نداشتند. فقط دوست دارند که آینده شان دچار مشکل نشود. برای ما و وزنه‌برداران اهتزاز پرچم ایران مهم است. نقطه عطف این جلسه این بود که به تفاهم رسیدیم و قرار است که وزنه برداران در چند روز آینده به اردوی تیم ملی برگردند.

وی در مورد محل برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان، گفت: در حال رایزنی هستیم، در یکی، دو روز آینده به صورت قطعی مشخص خواهد شد و نتیجه آن را اعلام می‌کنیم. 

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این پرسش که وضعیت مالی فدراسیون مشخص شده است یا خیر، تصریح کرد: بحث مالی فدراسیون هنوز در حال بررسی است و تمام نشده است. در چند روز آینده گزارشی را ارائه خواهیم داد که وضعیت درآمد، هزینه و بدهی‌های فدراسیون به چه صورت است. انشالله با کمک دوستان تلاش می کنیم که کارهای خوبی را در فدراسیون انجام دهیم. 

انوشیروانی در پاسخ به این سوال که چه زمانی تکلیف دیگر پست های فدراسیون را مشخص می‌کند؟ گفت: تغییر و تحولاتی را خواهیم داشت و تا فردا همه تغییرات را اعلام خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه سعید علی حسینی به عنوان سرمربی باقی می ماند یا خیر و آیا قرار است مربی در کنار او قرار بگیرد؟ یادآور شد: سعید علی حسینی کار خود ادامه می دهد. در مورد انتخاب مربی هم با دوستان مشورت می‌کنیم و بعد نتیجه را اعلام خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول