اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جزئیات فرآیند مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان اصفهان+ اسامی و جدول زمان‌بندی

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان جزئیات فرآیند مصاحبه آزمون استخدامی این استان را تشریح کرد.

جزئیات فرآیند مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان اصفهان+ اسامی و جدول زمان‌بندی

سیدعلی مدینه، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با آخرین جزئیات فرآیند گزینش آزمون استخدامی آموزش و پرورش در این استان اظهار داشت:  آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز جمعه مورخ سوم خرداد در سازمان سنجش آموزش کشور، در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ آموزش و پرورش قرارگرفته‌اند توجه داشته باشند، بررسی مدارک و مستندات مربوطه مطابق با شیوه‌نامه ثبت‌نام آزمون و بر اساس مدارک و جدول ذیل صورت می‌پذیرد.

وی افزود:  پذیرفته شدگان بر اساس جدول زمان‌بندی و همراه داشتن مدارک مربوطه در زمان مقرر به آدرس اصفهان ، چهارراه سهروردی (سه راه سیمین)، شهرک ولیعصر، خیابان شهید بخشی، جنب بیمارستان میلاد، دبستان فروزمهرحضور بهم رسانند.

مدینه تصریح کرد: مدارک مورد نیاز شامل دو فقره پوشه فنردار،  یک عدد سفید و یک عدد آبی رنگ، پنج قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری و پشت نویسی شده (عکس ها بدون روتوش و  زمینه سفید باشند)، اصل شناسنامه و یک سری تصویر از تمام صفحات آن، اصل کارت ملی و یک سری تصویر پشت و روی آن، اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران) است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اصل دانشنامه یا گواهی‌نامه موقت پایان تحصیلات بر اساس مدرک تحصیلی  مجاز (برابر کد شغل- محل انتخابی) و یک عدد تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود)، اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین ( تاریخ نامه در سال جاری باشد) نیز از جمله دیگر مدارک است که داوطلبان باید در اختیار داشته باشند.

وی در خصوص داوطلبانی که دارای  سوابق غیر رسمی دولتی در ارگان‌های دولتی هستند، نیز بیان داشت: اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه‌های اجرایی از تاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است می‌بایستی با نامه رسمی از دستگاه مربوطه که به تایید ذیحساب مربوطه رسیده باشد، ارائه شود.   

مدینه تصریح کرد: پرینت کارنامه آزمون استخدامی، اصل نامه بنیاد شهید، اصل وکپی گواهی حضور در جبهه (مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری) نیز باید در محل مصاحبه ارائه شود که مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه‌ها معاونت نیروی انسانی هر یک از رده‌های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع  یا معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل یا معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران خواهد بود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان  درباره سایر مدارک مورد نیاز نیز گفت: تکمیل فرم استشهاد محلی مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و آموزش و پروش جهت پذیرفته شدگانی که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت مبنی بر بومی بودن شهرستان هستند، نیاز است که  شغل محل شهر اصفهان و جی از این مورد  اسثنا هستند.

وی خاطرنشان کرد: مدارک مربوط به حافظان قرآن کریم، دارندگان حفظ قرآن در درجات یک، دو و سه و صادره با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برای حافظین در مشاغل کارشناس امور فرهنگی، دبیر معارف اسلامی و مربی امور تربیتی در مدارس لحاظ خواهد شد.

مدینه ادامه داد: در خصوص معاینات پزشکی و مصاحبه در زمان تحویل مدارک انجام خواهد شد و پذیرفته شدگانی که از عینک استفاده می‌کنند در روز بررسی مدارک و مستندات جهت معاینات پزشکی عینک شخصی خود را به همراه داشته باشند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی نیز گفت: به منظور تسریع در رسیدگی به سوابق آموزشی و پژوهشی، لازم است مصاحبه شونده محترم روز قبل از مصاحبه، نمون برگ شماره شش (ارزیابی بخش کمی سوابق آموزشی و پژوهشی) را پرینت گرفته و با توجه به مدارک رسمی و معتبر موجود نسبت به درج امتیاز در آن اقدام کند.

وی بیان داشت: تاکید می‌شود در صورت درج امتیاز (توسط مصاحبه شونده) می‌بایستی مدارک و مستندات را برابر و به ترتیب یاد شده در نمون برگ شش (سوابق آموزشی،سوابق پژوهشی و نرم افزارها و دانش کامپیوتر)، روز قبل از مصاحبه آماده کرده و  تحویل تیم ارزیابی سوابق آموزشی و پژوهشی در روز مصاحبه دهد.

مدینه اظهار داشت: به موارد فرزند فرهنگی، سابقه خدمت سرباز معلمی، خدمت در مدارس غیردولتی و خرید خدمات آموزشی امتیازی تعلق نمی‌گیرد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان موظف هستند تمامی نکات بهداشتی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا را  در زمان بررسی مدارک و مستندات، معاینات پزشکی و مصاحبه رعایت و وسایل شخصی از جمله خودکار، ماسک، مواد ضد عفونی کننده را به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک و معاینات پزشکی الزامی است و عدم مراجعه در مهلت مقرر جهت بررسی مدارک و مستندات ، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد. 

  برنامه زمان‌بندی بررسی مدارک ابتدایی جنسیت زن را اینجا ببینید

 برنامه زمان‌بندی بررسی مدارک ابتدایی جنسیت مرد را اینجا ببینید

   نمون برگ شماره ۶ -مستندات پژوهشی

خبرنگار: جلال سلمانی

 انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول