اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

مهدی کاموس مدیر دفتر انتشارات و پژوهش اداره کل هنرهای نمایشی شد

کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی مهدی کاموس را به‌عنوان مدیر دفتر انتشارات و پژوهش اداره کل هنرهای نمایشی منصوب کرد.

مهدی کاموس مدیر دفتر انتشارات و پژوهش اداره کل هنرهای نمایشی شد

به گزارش فارس، به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی مهدی کاموس را به‌عنوان مدیر دفتر انتشارات و پژوهش اداره کل هنرهای نمایشی منصوب کرد.

در متن حکم کاظم نظری به مهدی کاموس آمده است: «جناب آقای مهدی کاموس

نظر به‌مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به‌موجب این حکم مدیر دفتر انتشارات و پژوهش اداره کل هنرهای نمایشی منصوب می‌شوید؛ انتظار می‌رود:

۱- تعامل سازنده با سایر معاونان اداره کل و کلیه ذی‌نفعان و همچنین بهره‌مندی از توان مدیران، بر محور جهاد علمی برای تحقق اهداف اداره کل هنرهای نمایشی در راستای تولید آثار فاخر ایرانی- اسلامی، با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی، اعتلای تئاتر علمی کشور از طریق سیاست‌گذاری پژوهشی، بسط پژوهش‌های بنیادی، کاربردی و توسعه‌ای، تربیت سرمایه انسانی پژوهشگر هنری و فناوری، ظرفیت‌سازی، شبکه‌سازی، تولید ایده برای حل مسائل و چالش‌های جامعه از زبان هنر، تجاری‌سازی نتایج پژوهش، تسهیل دسترسی به پایگاه‌های اطلاعات علمی بین‌المللی در حوزه هنر نمایش، گسترش مرزهای دانش از طریق انتشار آثار اصیل و جدید، توجه ویژه به پژوهش هنرهای نمایش ایرانی و هنرهای جدید و ارتقا اخلاق پژوهشی.

۲- تعامل با پژوهشگاه‌های معتبر علمی برای انجام پژوهش‌های مشترک هنری با برنامه‌ریزی زمانمند و منظم.

۳- سفارش و نظارت علمی بر تولید کتاب‌های هنری و پژوهشی تئاتری در راستای اهداف آموزشی نظام جمهوری اسلامی ایران.

۴- نظارت بر مطالب و انتشار منظم ماهنامه نمایش همسو با اهداف و برنامه‌های اداره کل هنرهای نمایشی.

۵- ارتقای کمی و کیفی فصلنامه پژوهشی تئاتر و مرتبط کردن آن با اهداف کلان پژوهشی اداره کل هنرهای نمایشی.

۶- در راستای مسئولیت حضرت‌عالی درزمینه آموزش نیز انتظار می‌رود با تکیه‌بر بنیادهای علمی ملی، سنتی و بین‌المللی بستری فراهم آورید تا علاقه‌مندان به یادگیری هنر تئاتر بتوانند با وجهی علمی، آثاری درخور تولید نمایند. در این راستا همکاری با دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی می‌تواند موجبات این پیشرفت را فراهم آورد.

مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول