اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

جهاد فرهنگی از جنس ابناء‌الحسن علیه‌السلام

در زمانه‌ای که سیل منجلاب در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های رایانه‌ای، ذهن و فکر کودکان و نوجوانان ما را هدف گرفته است، ابناءالحسن نسیم روح بخش امید به آینده است.

جهاد فرهنگی از جنس

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، ابناءالحسن ع نام گروهی از نوجوانانِ ذاکر اهل بیت علیهم السلام است که به همت استاد درویش گردهم آمده‌اند تا مداحی و ذکر مناقب و مصائب اهل‌بیت عصمت را بصورت معرفتی و علمی فراگرفته و آینده‌ساز مجالس و هیئت‌های بزرگداشت مقام اهل بیت ع شوند.

رسم سالانه گروه ابناء‌الحسن ع این است که برای فینال مسابقات مداحی، عازم مشهد مقدس شوند و در جوار امام رئوف محفل نورانی خود را برگزار کنند. 

امسال نیز مصادف با دحوالأرض و ایام زیارتی امام رضا ع، فینال مسابقات با حضور داوران محترم استاد صابر خراسانی، حاج سیدمحمود علوی و حاج سیدمهدی حسینی و اجرای برنامه توسط مجری صداوسیما آقای مرتضوی در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی امامت مشهد برگزار گردید.

انتقال مفاهیم، معارف و آموزه‌های پیشکسوتان و پیرغلامان اهل بیت ع به نسل‌های جدید را می‌توان جهاد فرهنگی نامگذاری نمود. در زمانه‌ای که سیل منجلاب در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های رایانه‌ای، ذهن و فکر کودکان و نوجوانان ما را هدف گرفته است، "ابناءالحسن" نسیم روح بخش امید به آینده است.
 


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول