اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

خواست‌خدایی: هنجارشکنی بلوار چمران حاصل تعلل ما و همه‌ مسئولین فرهنگی است

عضو هیئت رئیسه شورای شهر شیراز گفت: اتفاق پیست اسکیت چمران گرچه باعث ناراحتی و نگرانی مردم شهیدپرور ، مسؤولین و ساکنین شهر سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) شد اما باید بدانیم اگر این نوجوانان و جوانان رفتارهای هنجار شکنانه‌ای از خود نشان دادند بیانگر کم کاری و تعلل ما و بقیه مسئولین در زمینه‌های فرهنگی و زیرساخت‌های تربیتی ، آموزشی و ورزشی بوده و هست.

خواست‌خدایی: هنجارشکنی بلوار چمران حاصل تعلل ما و همه‌ مسئولین فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، افسانه خواست‌خدایی امروز در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورا اظهار داشت: مسأله حجاب و عفت عمومی از مهمترین مباحث زیرساختی یک کشور اسلامی است که می‌بایست مسئولان و متولیان توجه ویژه به آن داشته باشند.

وی افزود: اتفاق پیست اسکیت چمران گرچه باعث ناراحتی و نگرانی مردم شهیدپرور ، مسؤولین و ساکنین شهر سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) گردید، اما فراموش نکنیم که به فرمایش حاج قاسم عزیز تمامی این دختران و پسران فرزندان ما و خانواده ما هستند و باید با دلسوزی و محبت و کار فرهنگی زیرساختی شبانه روزی آنها را به سمت خیر و نیکی دعوت و راهنمایی کنیم که اگر این نوجوانان و جوانان رفتارهای هنجار شکنانه‌ای از خود نشان دادند بیانگر کم کاری و تعلل ما و بقیه مسئولین در زمینه‌های فرهنگی و زیرساخت‌های تربیتی ، آموزشی و ورزشی بوده و هست.

او با بیان اینکه در این جایگاه از عموم مردم و خانواده شهداء عذرخواهی می‌کنم و حلالیت می‌طلبم، گفت: بنابراین به سهم خود در همین مکان خودم و دیگر مسئوولین این شهر را به انجام وظایف تعریف شده و قانونی در مصوبات 820 و 427 شورای عالی انقلاب فرهنگی دعوت می نمایم.

وی ادامه داد: امروز برخورد با هنجارشکنی ‌های بی حجابی یک مطالبه مردمی است که نهادینه‌سازی این فرهنگ به‌عنوان یکی از ضرورتهای باورهای دینی مستلزم برنامه ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است و تکلیف شرعی و قانونی همه ما مسئولین است.

وی با اشاره به وصیت‌نامه شهدای خواهر به شعری اشاره کرد و گفت: خون من هدر نرود/ روی مین پیکرم از هم پاشید، تا که چادر ز روی سر نرود

 

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول