اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خبر خوب| پایگاه اطفای حریق یک ماه آینده در میانکاله راه‌اندازی می‌شود

معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه در حال خریداری تجهیزات برای اطفای حریق در میانکاله هستیم، گفت: یک‌ماه آینده پایگاه اطفای حریق در میانکاله راه‌اندازی می‌شود.

خبر خوب| پایگاه اطفای حریق یک ماه آینده در میانکاله راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، تالاب‌ بین‌المللی میانکاله با ۶۸ هزار هکتار مساحت زیستگاه مهم پرنده مهاجر و بومی در استان است که از آن به‌عنوان بهشت پرندگان یاد می‌شود‌.
 
آتش‌سوزی‌های سریالی عوارض جبران‌ناپذیری برای میانکاله به همراه دارد که مهم‌ترین موضوع در این زمینه نبود امکانات استاندارد برای مقابله با حریق است.

این تالاب به‌عنوان یک ذخیره‌گاه زیست‌کره ثبت شده در فهرست جهانی یونسکو فقط دو دستگاه تراکتور برای اطفای حریق دارد، باتوجه به اهمیت این موضوع و سفر رئیس‌جمهور بر ایجاد پایگاه اطفای حریق در میانکاله تاکید شد که امیدواریم این رویای دیرین به واقعیت تبدیل شود.
 
روح‌الله اسماعیلی معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در این‌باره، اظهار کرد: در ارتباط با ایجاد پایگاه اطفای حریق در میانکاله از محل مصوبات سفر اعتبارات خوبی اختصاص پیدا کرده است.

وی بیان کرد: ماشین‌آلات مجهز شناسایی شده که باید بعد از خرید در سامانه بارگذاری شود.

معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه درحال خریداری تجهیزات برای اطفای حریق در میانکاله هستیم، گفت: یک ماه آینده پایگاه اطفای حریق در میانکاله راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول