اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی در سمنان ادامه می‌یابد

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: برنامه‌های متنوع سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سمنان در سه‌ماهه دوم امسال نیز ادامه می‌یابد.

برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی در سمنان ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، جشنواره فرهنگی و ورزشی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و همبستگی خانواده‌ها صبح امروز به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر سمنان و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در ساختمان شورای اسلامی شهر سمنان برگزار شد.

امیر نجم، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در حاشیه این جشنواره گفت: این جشنواره با حضور پرشور کودکان و خانواده‌ها و با محوریت خانواده پویا و شاد در سمنان برگزار شد.

وی بیان کرد: با توجه به سبک زندگی خانواده‌ها در دنیای مدرن امروزی، ایجاد فضای متنوع ورزشی همراه با نشاط و سلامت از مهم‌ترین مقوله‌هایی محسوب می‌شود که شهرداری سمنان در دستور کار قرار داده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان افزود: در این جشنواره، تلاش کردیم تا با استفاده از ورزش‌های گروهی و خانوادگی، علاوه بر فراهم کردن فضای شاد و مفرح، بر همبستگی و همدلی بیشتر خانواده‌ها نیز بیفزاییم.

نجم با اشاره به اجرای رشته‌های مختلف ورزشی در این جشنواره اظهار کرد: برنامه ویژه کودکان، موسیقی سنتی، پارکور، اسپوکس، کونگ‌فو و هنرهای رزمی، بازی کودکان، گل کوچک، تنیس روی میز، دارت، دال پلان، هفت‌سنگ مهارتی، طناب زنی، دوز، دوز و مارپله، بازی‌های هیجان‌انگیز و ... از برنامه‌هایی بود که خانواده‌ها در محیطی متفاوت همراه با فرزندان خود از آن استفاده کردند و استقبال پرشور از این جشنواره، الزام برگزاری این‌گونه برنامه‌ها را بیش از پیش نشان داد.

وی افزود: در این جشنواره، سعی کردیم حضور خانواده‌ها در کنار فرزندان جذاب و مفرح بوده و از این‌رو، با برگزاری مسابقه محیطی به‌یادماندنی را ایجاد کنیم و در ساختمان شورای اسلامی شهر سمنان، یک روز شاد را برای همشهریان شهر اخلاق رقم بزنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه ترویج فرهنگ ورزش همگانی، افزایش توان روحی و حفظ آمادگی جسمانی از دیگر اهداف این‌گونه برنامه‌هاست، تصریح کرد: در سه‌ماهه دوم سال نیز برنامه‌های متنوع سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سمنان ادامه خواهد داشت و با همکاری و مشارکت شهروندان شاهد شهری شاد، سالم و مشارکت پذیر خواهیم بود.

نجم با بیان اینکه این جشنواره در ساختمان شورای اسلامی شهر سمنان برگزار شد، خاطرنشان کرد؛ این جشنواره به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، خانه ورزش محله فرهنگ، هیأت انجمن‌های ورزشی شهرستان سمنان، هیأت همگانی شهرستان سمنان و انجمن ورزش همگانی کارگری شهرستان سمنان برپا شد.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول