اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شد

کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی امیر مشهدی‌عباس را به‌ سمت دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان منصوب کرد.

دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی امیر مشهدی‌عباس را به‌ سمت دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان منصوب کرد. در متن حکم کاظم نظری به امیر مشهدی‌عباس آمده است: «نظر به تجربه، تخصص و تعلق‌خاطر جنابعالی به هنر نمایش کودک و نوجوان، به‌موجب این حکم به‌عنوان «دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان» منصوب می‌شوید، انتظار می‌رود از آنجا که جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان باسابقه مؤثر و استقبال پرشور مخاطبان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این جشنواره با حضور و مشارکت هنرمندان این رشته و دنیای جادویی و خیال‌انگیز و احساس زلال و عاطفه، چراغ روشن و امیدبخش آینده هنر این سرزمین خواهد بود. برای نیل به آینده روشن، جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان فرصتی است تا به مدد حضور و سرمایه پر اشتیاق این هنر یعنی تماشاگران و توجه به قوه خلاق و آفرینش‌گری و نبوغ هنرمندان بتوان صحنه فراخ بازی و اندیشه را گسترش داد. بچه‌های مهر این سرزمینامانت الهی هستند که باید با آغوش باز تجسم امید و روزهای پرشوق زندگی را بر صحنه زندگی شاهد باشند. روزهای نشاط و پویایی و باور روشن که دنیای هنر و جهان نمایش این امکان را ایجاد می‌کند. امید است در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان شاهد آن باشیم.

مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول