اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نطق احساسی نماینده مجلس در مخالفت با یک تفحّص + فیلم

در حین مخالفت حجت الاسلام نقدعلی با تفحص از نحوه عملکرد وزارت نیرو در دولت حسن روحانی، شدت احساسی و هیجانی شدن وی منجر به افتادن عمامه‌اش شد و وی برای دقایقی، ایستاده و بدون عمامه و با در دست گرفتن پایه میکروفن صحبت کرد.

نطق احساسی نماینده مجلس در مخالفت با یک تفحّص + فیلم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه شنبه 7 تیر پارلمان در روند بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد وزارت نیرو در دولت حسن روحانی در خصوص انتقال آب بین حوضه ای اظهار داشت: کسی با تحقیق و تفحص مخالفت نیست، ما در کمیسیون کشاورزی حاضر شدیم. این تحقیق و تفحص به نام تحقیق و تفحص کلی است، اما به نام یک استان. اگر انتقال آب اشتباه است، به یزد و بروجن هم اشتباه است.

نماینده مردم خمینی شهر خطاب به رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: به چه مجوزی تک روی کردید؟ و چرا تحقیق تفحص را یک جانبه تائید کردید؟ این چه مدیریتی است؟ تحقیق تفحصی که فقط به نفع چهارمحال باشد مورد قبول ما نیست.

به گزارش فارس، از جمله حاشیه‌های سخنان نماینده معمّم خمینی شهر در مخالفت با تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد وزارت نیرو در خصوص انتقال آب بین حوضه ای، افتادن عمّامه وی به علت ناراحتی بود.

نقدعلی چند دقیقه‌ای بدون عمّامه صحبت کرد و بلافاصله هم میکروفون خود را به همراه پایه آن به دست گرفت و به‌صورت ایستاده به ادامه مخالفت خود پرداخت.

 

 

پس از دقایقی چند تن از نمایندگان که به دور وی جمع شده بودند، عمّامه وی را بر سرش گذاشتند.

* توضیحات نقدعلی درباره اعتراض به تحقیق و تفحص از انتقال آب بین حوضه‌ای

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در جریان تذکر شفاهی یک ساعت بعد خود درباره عصبانیت خود گفت: عصبانیت من به این دلیل بود که این تحقیق و تفحص اسمش تحقیق و تفحص از انتقال آب بین حوضه ای بود، اما محتوای آن به دو سه پروژه خاص می پرداخت. باید بدانید که بهشت آباد اجرا نشده و هنوز تونل سوم آبی را برای اصفهان نیاورده است. حال آنکه امروز برخی از طرح های آبی مثل بن-بروجن در شرف اجراست.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم مطرح کرد: ما مشکلی را تحقیق و تفحص نداریم و اتفاقاً باید تحقیق و تفحص شود و انتقال آب به دلیجان، کاشان، برداشت 500 میلیون مترمکعب آب زاینده رود در بالادست و توسعه 130 هزار هکتار زمین کشاورزی را همه باید بدانند. بدانند که مردم اصفهان امروز در تشنگی می سوزند و در جهت رفع این مشکل اتفاقی نمی افتد. شفاف سازی و عدالت و قانون شعار مردم اصفهان است.

نقدعلی تاکید کرد: زمانی که اسم یک تحقیق و تفحص به نام یک طرح ملی است، اما به نام یک استان خاص مطرح می شود، دارای اشکال است. این تحقیق و تفحص مطالبه مردم استان من است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس اظهار داشت: من پیام مردم اصفهان را منتقل می کنم، مادامی که طرح جامع حوضه آبریز زاینده رود تصویب نشود، بنده به نمایندگی از مردم اصفهان اعلام می کنم یک قطره به بن – بروجن و هیچ کجای دیگر کشور منتقل نخواهد شد. وزیر نیرو؛ ما نمی گذاریم پروژه بن-بروجن اجرا شود. یکی بیاید و طرحی را به نام ملی به رأی بگذارد اما محتوای آن استانی باشد، آن را ما قبول نداریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول