اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

وب سایت جدید شرکت مهندسی کسرا راه اندازی شد

وب سایت شرکت مهندسی کسرا با هدف اطلاع رسانی سریع و بهتر به کلیه سازمان ها و شرکت های بهره مند از سامانه های حضور و غیاب و منابع انسانی کسرا در تیرماه 1401 با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، مدیران و کارکنان شرکت کسرا راه اندازی و بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

وب سایت جدید شرکت مهندسی کسرا راه اندازی شد

اعضای خانواده بزرگ کسرا در سراسر کشور از این پس می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت کیمیاگران سرزمین رایانه (کسرا) به آدرس https://www.kasraco.net کلیه اطلاعات لازم در مورد محصولات نرم افزاری و سخت افزاری کسرا را دریافت نمایند.

شرکت مهندسی کسرا از اولین و موفق ترین شرکت های ارائه دهنده نرم افزارهای حضور و غیاب و منابع انسانی؛ و همچنین سخت افزارهای کنترل تردد سازمانی در کشور است که در سال 1379 توسط برخی از جوانان مستعد این مرز و بوم؛ و با هدف حذف کاغذ و فرآیندهای سنتی از روال ها و رویه های اداری و در راستای اتوماتیک کردن مدیریت منابع انسانی در سازمان ها پایه گذاری شده است.

کسرا مفتخر است در طول 23 سال تلاش خود توانسته است نرم افزارهای مختلفی در حوزه مدیریت کنترل تردد پرسنل سازمان ها از جمله نرم افزار جامع حضور و غیاب، نرم افزار جامع مدیریت تغذیه سازمانی و سامانه جامع حراست و انتظامات خود را در اختیار کسب و کارهای بزرگ ایرانی قرار دهد.

علاوه بر این، بر اساس نیازسنجی کارشناسان کسرا از نیاز کسب و کارهای ایرانی نرم افزارهای دیگری مثل نرم افزار کارانه پاداش و بهره وری، نرم افزار ماموریت و مسافرت، نرم افزار حضور و غیاب بیمارستانی، سیستم مدیریت پیام و اطلاع رسانی هرمس، سیستم داشبورد مدیریتی، سیستم مدیریت چندشرکته یا مولتی کمپانی، سیستم مدیریت یکپارچه دستگاه های حضور و غیاب (بایوویشن) نیز توسط شرکت کسرا طرح ریزی و در اختیار مدیران سازمان ها قرار گرفته است.

همچنین با توجه به روند رو به رشد استفاده از اپلیکیشن های تلفن همراه، شرکت کسرا سیاست خود را بر در دسترس قرار دادن کلیه نرم افزارهای خود بر روی تلفن های همراه هوشمند قرار داده است که از این جمله  میتوان به اپلیکیشن حضور و غیاب موبایلی کسرا همراه، اپلیکیشن تردد مکانی و رهگیری لحظه ای کسرا آوید و همینطور اپلیکیشن تغذیه کسرا فود اشاره کرد.

کلیه سازمان ها  و شرکت ها میتوانند با مراجعه با سایت شرکت مهندسی کسرا به نشانی  https://www.kasraco.net نسبت به تکمیل فرم درخواست دموی نرم افزارهای کنترل تردد و مدیریت حضور و غیاب و همینطور سخت افزارها و دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد مثل دستگاه های ساعت زنی، گیت های تردد، تجهیزات امنیتی و بازرسی اقدام کنند. پس از تکمیل «فرم درخواست دموی محصولات کسرا» کارشناسان واحد بازرگانی کسرا در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات لازم در رابطه با خرید محصول درخواستی را در اختیار شما خواهند گذاشت.

همچنین شما می توانید از طریق شماره تلفن 02141452000 یا شماره واتس اپ 09196769974 با ما در در تماس باشید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول