اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

جبران ضعف تحصیلی 25 هزار دانش‌آموز ابتدایی چهارمحال و بختیاری در تابستان

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با ارزشیابی انجام شده در وضعیت دانش‌آموزان ابتدایی ۲۵ هزار دانش‌آموز ضعیف شناسایی و به منظور جبران ضعف تحصیلی در طول تابستان کلاس‌های جبرانی برنامه‌ریزی شد.

جبران ضعف تحصیلی 25 هزار دانش‌آموز ابتدایی چهارمحال و بختیاری در تابستان

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با ارزشیابی انجام شده در وضعیت دانش‌آموزان ابتدایی ۲۵ هزار دانش‌آموز ضعیف شناسایی شد که به منظور جبران ضعف تحصیلی در ایام تعطیلی مدارس در طول تابستان کلاس‌های جبرانی برای این افراد برنامه‌ریزی شده است.

۱۰۰ ساعت آموزش با بهترین معلمان

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: این کلاس‌ها در طول ۱۰۰ ساعت و در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه با کمک بهترین معلمان استان در بهترین مدارس از نظر تجهیز امکانات برگزار می‌شوند.

وی با بیان اینکه این کلاس‌ها از ۱۵ تیرماه آغاز می‌شوند، ادامه داد: ابتدای همه کلاس‌ها ۱۰ دقیقه آموزش قرآن برای همه مقاطع در نظر گرفته شده و سپس دروس ریاضی، فارسی و علوم تجربی به همه دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

محمدی اظهار داشت: در شهر شهرکرد ۱۴ مرکز آماده شده و در روستاها نیز بهترین مدارس انتخاب شده است اما در مناطق کم جمعیت و صعب‌العبور مدارس خود روستا پذیرای دانش‌آموزان هستند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز ابتدایی در استان مشغول به تحصیل هستند، ادامه داد: فارسی درسی است که با تعطیلات بلندمدت از ذهن دانش‌آموزان پاک می‌شود لذا دیگر دانش‌آموزان نیز در دوره «مطالعه دقیق، یادگیری عمیق» شرکت خواهند کرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بیان داشت: ۷۰ هزار دانش‌آموز در شبکه شاد هستند که بنا داریم ۸ داستان انقلابی و دفاع مقدسی در طول تابستان در این شبکه بارگذاری و آزمون از آنها برای دانش‌آموزان برگزار کنیم.

وی در پایان گفت: برنامه‌ای نیز برای روستاییان داریم که از ظرفیت کتابخانه سیار و کاروان آموزشی برای جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان این مناطق استفاده می‌شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول