اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اولویت مراکز بازتوانی معتادان ایجاد اشتغالی پایدار و حرفه‌آموزی باشد/ افتتاح اولین مرکز بازتوانی معتادین مراوه‌تپه

سرپرست بهزیستی گلستان گفت: مراکز اقامتی و بازتوانی معتادان باید به سمت حرفه آموزی و ایجاد اشتغالی پایدار برای مددجویان خود شد

اولویت مراکز بازتوانی معتادان ایجاد اشتغالی پایدار و حرفه‌آموزی باشد/ افتتاح اولین مرکز بازتوانی معتادین مراوه‌تپه

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان، صبح امروز به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با حضور عارف کیائی سرپرست بهزیستی گلستان، مریم رضایی معاون امور توسعه پیشگیری و مدیران شهرستانی نخستین مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین شهرستان مراوه‌تپه افتتاح شد.

این مرکز با ظرفیت پذیرش ۳۰ نفر و اشتغالزایی برای هفت نفر با اعتباری بیش از ۲ میلیارد ریال در شهرستان مرزی مراوه‌تپه گلستان به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم سرپرست بهزیستی گلستان گفت: اعتیاد یک بیماری بوده که نیاز به درمانی ریشه‌ای و دائمی دارد که بهترین راه حل آن ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان و افزایش امید در بین آنها است.

عارف کیائی اظهار کرد: ان‌شاالله بتوانیم به زودی این مراکز را به محلی برای رشد و ترویج اشتغال جوانان کرده تا در کنار هم از آسیب‌ها و عوارض ناشی از مصرف مواد مخدر برای جامعه کم کنیم.

وی ادامه داد: مراکز اقامتی و بازتوانی معتادان باید به سمت حرفه آموزی و ایجاد اشتغالی پایدار برای مددجویان خود شده و این امر نیازمند همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول