اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اعزام ۲۲ تیم امداد و نجات برای جست‌وجوی مادر و فرزندان مفقود شده در جنوب کرمان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از حضور ۲۲ تیم در منطقه جنوب استان جهت جستجو و نجات یک مادر به همراه ۲ فرزندش در جنوب استان خبر داد.

اعزام ۲۲ تیم امداد و نجات برای جست‌وجوی مادر و فرزندان مفقود شده در جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد امیرخانی معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان اظهار کرد: صبح روز یکشنبه پنجم تیرماه جاری در طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال‌احمر مبنی بر مفقود شدن یک مادر به همراه ۲ فرزند یک و سه ساله در شهرستان عنبرآباد؛ بلافاصله ۴ تیم از شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد به روستای مذکور اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام ۸ تیم امداد و نجات از جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های کهنوج و منوجان در دومین روز جست‌وجوی مفقودین افزود: در روز دوم جست‌وجو جسد کودک یک ساله توسط نیروهای هلال‌احمر و مردمی در منطقه بارگاه منوجان پیدا شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به اینکه هم‌چنان عملیات جست‌وجو و نجات در منطقه «بارگاه» مابین منوجان و کهنوج در حال انجام است، خاطرنشان کرد: صبح امروز در سومین روز از عملیات جست‌وجو و نجات ۱۰ تیم آنست، واکنش سریع و امدادی از مرکز استان و شهرستان های قلعه‌گنج، منوجان، کهنوج به منطقه مذکور اعزام شدند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول