سخنگوی صنعت برق: شرکتهای فولادی هنگام حمله سایبری محدودیت برق نداشتند
سخنگوی صنعت برق گفت: روز گذشته در ساعات ابتدای صبح که حملات سایبری به شرکتهای فولادی انجام شد، این شرکتها هیچ محدودیتی در تامین برق نداشتند.
مصطفی رجبی مشهدی در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ضمن تشکر از هموطنانی که با مصرف صحیح برق مقدمات پایداری شبکه برق را فراهم میکنند، اظهار داشت: خوشبختانه شبکه برق پایدار است و از شرایط خوبی بهره میبرد. سخنگوی صنعت برق در واکنش به اخبار حمله سایبری به شرکتهای فولادی و رصد حملات در دیسپاچینگ ملی برق گفت: روز گذشته در ساعات ابتدای صبح که حملات سایبری به شرکتهای فولادی انجام شد، این شرکتها هیچ محدودیتی در تامین برق نداشتند. * امکان تامین برق صنایع فولاد در زمان حمله سایبری وجود داشت وی ادامه داد: این حملات سایبری در ساعتهای حداقل بار و مصرف برق انجام شد و ما امکان تامین برق صنایع فولادی را داشتیم اما متاسفانه به دلیل حملات، زمینه وقفه در تولید این شرکتها مهیا شد. رجبی مشهدی گفت: قطعا با رفع مشکلات به تدریج توانستیم برق قسمت عمدهای از این صنایع را مجددا تامین کنیم و پس از عادی شدن شرایط امکان تامین برق شرکتهای فولادی وجود دارد. سخنگوی صنعت برق گفت: تلاش ما این است که تامین برق پایدار برای همه مشترکان انجام شود. انتهای پیام/ ت 80
15:34 - 7 تیر 1401