اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

صفت جدید برای کلوپ از تیم رقیب؛ سرمربی آلمانی غرغرو است

بازیکن انگلیسی به شدت از رفتار یورگن کلوپ انتقاد کرد و او را غرغرو خواند.

صفت جدید برای کلوپ از تیم رقیب؛ سرمربی آلمانی  غرغرو است

به گزارش خبرگزاری فارس، وینگر اورتون در آخرین مصاحبه خود به انتقاد شدید از سرمربی لیورپول پرداخت و او را غرغرو دانست.

اندرو تاونزند در مصاحبه با تاک‌اسپورت گفت: یورگن کلوپ سال‌هاست که غر می‌زند. وقتی سر موضوع 5 تعویضه شدن بازی‌ها بحث شد آنقدر فشار آورد تا این امکان را به او دادند. اول نمی‌خواستند که با او موافقت کنند ولی در نهایت تسلیم شدند. با این حال او تنها در 2 یا 3 بازی از این امکان استفاده کرد. ما که هستیم با او بحث کنیم؟

وی ادامه داد: به نظرم بزرگترین بازی فصل ، دیدار لیورپول و منچسترسیتی بود که او یک یا 2 تعویض انجام داد. حتی 3 تعویض هم نکرد!

بازیکن انگلیسی اظهار داشت: فرض کنید لیورپول مقابل کریستال پالاس یا برنتفورد بازی دارد. دیداری که اصلا نتوانسته به خط دفاع حریف بزند. بازی صفر بر صفر است و تیم حریف 11 نفره دفاع می‌کند. حالا ما می‌توانیم 5 بازیکن در سطح جهانی که تازه نفس هم هستند را وارد زمین کنیم؟ آیا می‌توانیم مهره‌هایی جدید به زمین بفرستیم تا دفاع حریف را بشکنند؟ به نظرم با این حساب 5 تعویضه شدن مسابقات کمی غیر منصفانه است.

تاونزند گفت: به نظرم این قانون باعث می‌شود که رقابت خوبی شکل نگیرد. ما در رقابتی ترین لیگ دنیا هستیم. به نظرم این قانون به تیم‌های بزرگ فرصت بسیار خوبی می‌دهد.

وی ادامه داد: اتفاقا این قانون برای فرد خوب است. من پس از مصدومیت رباط صلیبی به میادین بازگشته بودم و 5 تعویضه شدن امکان خوبی برای من بود. ولی فکر کنید، این امکان برای یورگن کلوپ و پپ گواردیولا بسیار خوب است زیرا 30 بازیکن حرفه‌ای در سطح جهانی دارند.

بازیکن اورتون گفت: فصل پیش برای همه چیز غر زد. از جدول مسابقات گرفته تا در خصوص همه موضوعات شکایت کرد. پس از این شکایت‌های کلوپ، یکدفعه دیدم که یکی از بازی‌های لیورپول به شنبه شب موکول شد، چیزی که تاکنون ندیده بودم. پس این اتفاق یک نتیجه‌ای در پی دارد. مشخصا، این غر زدن‌ها فشار را روی برنامه‌ریزان لیگ می‌گذارد و باعث می‌شود تا کلوپ به هدف اصلی خود برسد. او بارها و بارها به این شکل به هدفش رسیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول