اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

خبرخوب| اهدای یک باب منزل مسکونی ۴۵ میلیاردی به حوزه سلامت رودسر

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودسر با اشاره به اقدام خداپسندانه یک بانوی خیر این شهرستان در حوزه سلامت گفت: یک باب منزل مسکونی به همراه زمینی به مساحت ۶۷۵ مترمربع به ارزش تقریبی ۴۵ میلیارد ریال به حوزه سلامت رودسر اهداء شد.

خبرخوب| اهدای یک باب منزل مسکونی ۴۵ میلیاردی به حوزه سلامت رودسر

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رودسر با اشاره به حمایت‌های خیران در حوزه سلامت این شهرستان اظهار کرد: یک باب منزل مسکونی به همراه یک قطعه زمین به مساحت ۶۷۵ مترمربع و ارزش تقریبی ۴۵ میلیارد ریال توسط فاطمه حسین‌پور چایخانسری به شبکه بهداشت ودرمان رودسر اهداء شد. 

وی با اشاره به اقدام خداپسندانه این بانوی خیر در حوزه سلامت شهرستان رودسر افزود: ملک اهدایی حسین‌پور چایخانسری در حوزه لزرجان واجارگاه واقع شده و با انتقال سند، هم‌اکنون برای توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت در اختیار شبکه بهداشت ودرمان رودسر است. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودسر با تقدیر از اقدام ارزشمند این بانوی نیک اندیش بیان کرد: خیرینی چون خانم حسین پورچایخانسری از برکات خداوند برای حوزه سلامت شهرستان رودسر هستندو این قبیل اقدامات مصداق باقیات و صالحات درنزد پروردگار متعال است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول