اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

آزادی جنسی؛ فرمول فریب مردم توسط حکومت‌ها/ امر به معروف به نفع نظام اسلامی است یا مردم؟

نظام اسلامی با وجود مشکلات عدیده داخلی و خارجی حاضر به فریب مردم از طریق مشغولیت‌هایی از جنس پنبه و آتش نیست. حال آنکه اگر با منطق مادی نگاه کنیم، در واقع اصرار معاندان بر هنجارهای ناپسندی نظیر آزادی جنسی خدمت بزرگی به هر نظام مستقر است.

آزادی جنسی؛ فرمول فریب مردم توسط حکومت‌ها/ امر به معروف به نفع نظام اسلامی است یا مردم؟

فارس پلاس؛ پرونده بدحجابی:‌ امر به خوبی و نهی از بدی بخشی از ضروریات دین است. منکرهای فراوانى وجود دارد: خلاف‌ در عرصه سیاسى، اقتصادى و فرهنگى از جمله آن است. در زندگی فردی و اجتماعی نیز ارتکاب غیبت، دروغ، توطئه و تمسخر در واقع منکری است که به موجب آن حقوق فرد ثالثی پایمال می‌شود.

علّت وجودی امر به معروف

اسلام برای تاثیرات اجتماعی رفتارها اهمیت زیادی قائل است. رسول الله می‌فرمایند: «اگر بنده‌ای پنهانی مرتکب معصیت شود، جز برای فاعل زیانی ندارد اما اگر آشکارا گناه کند و دیگران با او برخورد نکنند، آسیبش به همگان می‌رسد.»

کلیدواژه اصلی در روایت فوق فعل «آسیب رسانی» است. وقتی در مقابل یک ظلم آشکار سکوت یا بی‌تفاوتی تبدیل به فرهنگ غالب شود، آسیب‌ آن از فرد ظالم به جامعه تسری پیدا خواهد کرد و دامان کل جامعه را فراخواهد گرفت.

رهبر انقلاب ۱۳۷۹/۰۹/۲۵ در خطبه‌های نماز جمعه تهران فرمودند: «روایتى که می‌خوانم، روایتِ تکان دهنده و عجیبى است. مى فرماید:‌ «لَتَأْمُرُنَّ بِالْمَعْرُوفِ وَ لَتَنْهُنَّ عَنِ الْمُنْکَرِ أَوْ لَیُسْتَعْمَلَنَّ عَلَیْکُمْ شِرَارُکُمْ فَیَدْعُو خِیَارُکُمْ فَلَا یُسْتَجَابُ لَهُمْ» باید امر به معروف و نهى از منکر را میان خودتان اقامه کنید. اگر نکردید، خدا اشرار و فاسدها و وابسته ها را بر شما مسلّط مى کند؛ یعنى زمام امور سیاست کشور به مرور به دست امثال حَجّاج بن یوسف خواهد افتاد! همان کوفه‌اى که امیرالمؤمنین  در رأس آن قرار داشت و در آنجا امر و نهى مى کرد و در مسجدش خطبه مى خواند، به خاطر ترک امر به معروف و نهى از منکر، به مرور به جایى رسید که حَجّاج بن یوسف ثقفى آمد و در همان مسجد ایستاد و خطبه خواند و به خیال خود مردم را موعظه کرد! حَجّاج چه کسى بود؟ حَجّاج کسى بود که خون یک انسان در نظر او، با خون یک گنجشک هیچ تفاوتى نداشت! به همان راحتى که یک حیوان و یک حشره را بکشند، حَجّاج یک انسان را مى کشت. وقتى که امر به معروف و نهى از منکر نشود و در جامعه خلاف کارى، دزدى، تقلّب و خیانت رایج گردد و بتدریج جزو فرهنگ جامعه شود، زمینه براى روى کار آمدن آدم هاى ناباب فراهم خواهد شد.»

حکومت‌ها چه می‌کنند؟

اشاعه آزادی جنسی از جمله روش‌های کنترل مردم از سوی یک حکومت است تا از این طریق بتوانند اراده مردم در مواجهه با نظام مستقر را سست کنند. پرچمدار آن نیز آمریکاست. فقط در یک نمونه؛ شرکت MetaCert در سال ۲۰۱۳ گزارش داد که ۶۰ درصد از پایگاه‌های پورن در آمریکا مستقر است. این درصد به معنای ۴۲۸ میلیون صفحه است.

رهبر انقلاب روز ۶ اسفند ۱۳۸۱ گفت: «در آمریکا فعّالترین شبکه‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی، شبکه‌های صهیونیستی‌اند. این خطر وجود دارد که جوانان این کشورها علّت این همه تسلّط و فشار و نفوذ شبکه‌های صهیونیستی را جویا شوند و این خود مزاحمتی برای صهیونیستها فراهم می‌آورد. راه جلوگیری از مزاحمت جوانان این است که آنها را سرگرم کنند. جوان در طول هفته به فکر شب یکشنبه و فرونشاندن شعله‌ی شهوات جنسی و عیّاشی و لذّتهای دیگر است. ماجرا در کشورهای عقب‌افتاده به‌مراتب دردناکتر است ... وقتی که جوانان یک نسل فاسد شدند، دیگر ملتی وجود ندارد و مقاومتی به چشم نمی‌خورد.»

در عبارت فوق به جای صهیونیست‌ها می‌توان نام هر حکومتی در این جهان را گذاشت. شب یکشنبه را هم در فرآیند بومی‌سازی به شب جمعه تبدیل کرد! مسیری که پهلوی دوم به سمت آن رفت.

سلسله «جشن‌های هنر شیراز» حدفاصل سال‌های ۱۳۴۶ تا ۱۳۵۶ به اجرا درآمد. پشت این جشن‌ها شخص "فرح" بود. در یازدهمین و آخرین جشن‌های هنر شیراز، نمایشی تحت عنوان «خوک، بچه، آتش» در ملاء عام برگزار شد. در یکی از این صحنه‌ها، عمل جنسی یک مرد با زن در مقابل چشمان حیرت زده مردم رهگذر در خیابان فردوسی شیراز اجرا شد!

ترویج مسائل غیراخلاقی در اواسط دهه ۵۰ با وقوع انقلاب و "قبل از شیوع در سطح عامه" متوقف شد. اکنون نیز عربستان سعودی برای آرام کردن نارضایتی داخلی دست از افراط در قوانین مربوط به پوشش برداشته و مسیر تفریط را پی گرفته است.

امّا جمهوری اسلامی با وجود مشکلات عدیده داخلی و خارجی حاضر به فریب مردم از طریق مشغولیت‌های از جنس پنبه و آتش نیست. حال آنکه اگر با منطق مادی نگاه کنیم، در واقع اصرار معاندین بر هنجارهای ناپسندی نظیر آزادی جنسی خدمت بزرگی به هر نظام مستقر است تا همچنان در قدرت بماند.

عقلای نظام با تاسی از مفاهیم دینی و تجربیات کشورهای جهان درصدد جلوگیری از سقوط ایرانی‌ها در دره‌ای است که جهان غرب در قعر آن به سر می‌برند. یک نمونه آن در برزیل رخ داده است. کمپینی در این کشور ایجاد شده بود تا قانون «ممنوعیت برهنگی در سواحل» لغو گردد! این کمپین در کشوری رخ داد که مشهور به بدپوششی در جهان است.

علاوه بر این، فرهنگ برهنگی عواقب غیرقابل کنترلی دارد. فارس پلاس در ۴ گزارش مجزا به موضوعات «خیانت متاهلان»، «خشونت جنسی»، «رابطه جنسی در سنین نوجوانی» و «فرزندآوری نامشروع» در غرب پرداخت که بخشی از باتلاق جنسی در جوامع مذکور است.

هجوم جریان بی‌خانواده لندن نشین به کانون خانواده در ایران

ولنگاری در مسائل جنسیتی از جمله راهکارهای کنترل شهروندان است که نظام با تاسی از تاریخ ایرانی و فرهنگ دینی به آن پشت کرده. امّا جریان رسانه‌ای لندن‌نشین تاکید شدیدی بر انتشار ویدئوکلیپ‌های مربوط به قبح زدایی دارد.

جریان معاند با توزیع گسترده فیلم‌های درگیری ناهیان منکر و با بدحجابان به دنبال القا یک تفکر است، آنهم اینکه هرگونه امربه‌معروف و نهی از منکر هزینه بالایی دارد. این افزایش هزینه روانی در ذهن و ناخودآگاه جامعه مانع انجام یک فریضه الهی می‌شود که مانع اصلی در انحرافات اجتماعی است.

زن تبدیل به آلت دست این سیاست شده است. آرمان و آرزوی ضدانقلاب این است که زن که محور خانواده است تبدیل به محور بی‌حیایی در جامعه بشود.

بر همین اساس است که در میزگردهای رسانه‌های فارسی زبان مقام مادر را زیر سوال می‌برند. وقتی قداست مادر حذف شود، دیگر کانون خانواده شکل نمی‌گیرد. حقد کینه نسبت به جایگاه مادر را در ویدئو زیر ببیند.

 

 

جامعه‌ای که مفهوم خانواده در آن شکست، هر قدر که در تکنولوژی سرآمد باشد بازهم به پوچی می‌رسد. بحران خانواده در انگلیس به نقطه‌ای رسیده است که دولت انگلستان در سال ۲۰۱۸ برای مقابله با «تنهایی شهروندان» اقدام به تاسیس وزارت امور تنهایی کرد.

هدف جریان معاند هماهنگ با سیاست جهانی بلوک غرب است. جریان رسانه‌ای غرب از فرهنگ برهنگی عبور کرده و رسماً وارد دوران انحراف جنسی شده است. ستارگان مشهور هالیوود و جهان ورزش نیز نیروی میدانی این سیاست جدید هستند. هرکس هم اطاعت نکند سرکوب می‌شود.(+) «ادریس گویه» بازیکن پاری سن ژرمن فقط به دلیل «نپوشیدن پیراهن منقش به نماد همجنسگرایان» از ترکیب اصلی تیم حذف شد!

رسول الله ۱۴۴۰ سال پیش فرمودند: «چگونه خواهید بود زمانی که زنانتان فاسد و جوانانتان فاسق شوند، اما امر به معروف و نهی از منکر نکنید؟! پرسیدند: ای پیامبر خدا، آیا چنین وضعی رخ خواهد داد؟! فرمود: آری و بدتر از آن خواهد شد که به منکر بخوانید و از نیکی باز دارید! پرسیدند: ای پیامبر خدا، چنین خواهد شد؟! فرمود: آری، حتی بدتر از این، که معروف را منکر بدانید و منکر را معروف!»

انتهای پیام/ ت 72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول