باشگاه پرسپولیس با بانک شهر تفاهمنامه امضاء کرد
باشگاه پرسپولیس با بانک شهر تفاهمنامه همکاری امضاء کرد .
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امروز باشگاه پرسپولیس طی قراردادی و با امضای یک تفاهمنامه با بانک شهر برای همکاری به توافق رسید. در این برنامه رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حضور داشت و با مدیرعامل بانک شهر این قرارداد همکاری را به امضاء رساند. قرار است بخشی از درآمد پرسپولیس که حاصل فروش سهام بود قرار است در بانک شهر سرمایهگذاری شود. انتهای پیام/
12:14 - 8 تیر 1401