اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

راه اندازی 3 سایت 5G در بندرعباس

با حضور استاندار هرمزگان طی شبانه رو اخیر یکی از اپراتورهای تلفن همراه، ۳ سایت با تکنولوژی 5G در شهر بندرعباس راه اندازی کرد.

راه اندازی 3 سایت 5G در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز در پی نصب و راه‌اندازی ۳ سایت نسل پنج تلفن‌همراه در شهربندرعباس گفت: استقرار فناوری نسل پنجم تلفن همراه از اقدامات ارزنده در بندعباس است.

دوستی هدف این برنامه را تقویت خدمات زیرساختی شبکه تلفن همراه در استان دانست و ادامه داد: مناطق الهیه جنوبی، فاز اول پیامبر اعظم و محدوده چهارراه نخل ناخدا محل اجرای سایت‌های مرحله اول این برنامه بودند.

استاندار هرمزگان از استمرار همکاری اپراتورها در طرح توسعه زیرساخت‌های فناوری  خبر داد و تشریح کرد:  بزودی ۱۰ سایت دیگر در استان راه اندازی خواهدشد که ۴ سایت در بندرعباس و ۶ سایت در سایر شهرستان‌ها مستقر می‌شود.
 
دوستی ضمن اشاره به ضرورت ارتقای کیفیت فناوری باتوجه به هوشمندسازی صنایع، سیستم های آموزشی - اداری و استفاده های این فناوری در زندگی  روزمره مردم افزود: مهمترین کاربرد استقرار این سایت ها در بندرعباس  تقویت کیفیت پهنای باند سیار، ارتقاء سرعت و پایداری بیشتر ارتباطات نسبت به نسل های قبلی تلفن همراه است.

توسعه خدمات ایرانسل در هرمزگان در حالی است که چند روز پیش مدیر مخابرات هرمزگان به عنوان متولی اپراتور همراه اول و خدمات مخابرات از زیان ده بودن مخابرات خبر داده بود و گفته بود که طرح‌های توسعه مخابرات تحت الشعاع این مسأله قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول