اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

آموزش «نه گفتن» رویکرد جدی جشنواره «نه به اعتیاد» است

مدیر واحد اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: برقراری ارتباط موثر با تشکل‌های مردم نهاد و آموزش نه گفتن به نوجوانان در معرض خطر اعتیاد رویکرد چهارمین جشنواره اجتماعی نه به اعتیاد در یزد است.

آموزش «نه گفتن» رویکرد جدی جشنواره «نه به اعتیاد» است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمد فکر پیش از ظهر امروز در جمع برخی از خبرنگاران استان با اشاره به اهمیت استقبال مطلوب مردم از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، اظهار کرد: از ابتدای راه برگزاری جشنواره نه به اعتیاد با هدف بسترسازی همگانی برای مشارکت مردم و ایفای نقش هنرمندان در آموزش و فرهنگ‌سازی مد نظر قرار گرفته است.

وی افزود: برقراری ارتباط موثر با تشکل‌های مردم نهاد و پیشگیری و آموزش جوانان و نوجوانان در معرض خطر اعتیاد رویکرد جدی این مهم برنامه‌ریزی شد و تاکنون پس از برگزاری چهار دوره از این جشنواره به لطف پروردگار تا حدودی در جهت نیل به اهداف‌ جشنواره نه به اعتیاد نزدیک شده‌ایم.

 مدیر اجتماعی فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد اجرای تئاترهای خیابانی و شورایی با موضوعات مختلف مبارزه با مواد مخدر را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و گفت: فرهنگ سازی و پیشگیری از اعتیاد در پارک‌های سطح شهر در حال اجرا است و تا پایان جشنواره ادامه دارد.

فکر تصریح کرد: اجرای تئاترهای خیابانی توسط گروه های هنرمند جوان و نوجوان با استقبال خوب مردمی در پارک‌ باغ ملی، غدیر، آزادگان، پارک بزرگ شهر و فرهنگسرای بانو واقع در محله حسن آباد اجرا شده است و در روزهای آتی در پارک لاله صدرآباد و پارک کوهستان حدود ساعت ۲۰ اجرا می‌شود.

مدیر اجتماعی فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره نه به اعتیاد کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و کارگاه‌های مشاوره و پیشگیری از اعتیاد در محلات حاشیه نشین از دیگر اقدامات انجام شده در قالب جشنواره نه به اعتیاد است.

وی با اشاره به اینکه استان یزد در این سال‌ها ۱۷۳ مامور جان خود را در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده و شهید شدند، خاطرنشان کرد: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر که عزت و امنیت کشورمان را مدیون فداکاری و ایثارشان هستیم، با حضور جمعی از مسئولین استانی در گلزار شهدای خلدبرین برگزار گردید. 

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول