اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

آموزش ۸ هزار البرزی در دوره‌های مهارتی فنی حرفه ای

۸ هزار و ۲۶۹ نفر از اقشار مختلف استان البرز در ۳ماهه اول امسال در مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای استان، آموزشهای مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را فرا گرفتند.

آموزش ۸ هزار البرزی در دوره‌های مهارتی فنی حرفه ای

بهزاد غفاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: آموزشهای فنی و مهارتی در بخش های مختلف دولتی و آموزشگاههای آزاد بخش خصوصی در خوشه های خدمات، فرهنگ و هنر ، صنعت و کشاورزی اجرا شده است. 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز افزود: ۴ هزار و ۲۴۵ نفر دوره در بخش های آموزشی دولتی از جمله پادگان، زندان، سکونتگاههای غیر رسمی، کارگاه مهارت آموزی در محیط واقعی کار، کارگاه ثابت شهری، روستا، سیار شهری، اصناف، مراکز جوار کارگاهی، ضمن کار و مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی و ۴ هزار و ۲۴ نفر دوره نیز در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای استان صورت گرفته است. 

غفاری با بیان اینکه مهارت آموزی مهمترین پشتوانه جهت اشتغال پایدار و رونق تولیدات داخلی با کیفیت می باشد خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه استان البرز استانی با نرخ مهاجرت بالا، برخوردار از صنایع بزرگ و جمعیت جوان می باشد، برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری و تربیت و آموزش منابع انسانی کارآمد برای ورود به عرصه تولید و اشتغال پایدار می‌باشد.  

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز نقشه راه این اداره کل را اجرای سیاست‌های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشوردر راستای ارتقاء وزن اجتماعی مهارت با تغییر نگاه جامعه و ایجاد جریان ملی مهارت آموزی، توسعه و تضمین کیفیت آموزش های مهارتی برای رشد اقتصادی پایدار مطابق با نیاز بازار کار و تحولات فناوری و تربیت نیروی انسانی توانمند و توسعه نگر در راستای کاهش زمان انتظار دسترسی به شغل از طریق مهارت و پیشتازی در اجرای قانون نظام جامع آموزش و تربیت فنی و حرفه‌ای و مهارتی عنوان کرد.

انتهای پیام/ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول