اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع مجلس: وکلای ملت باید در حوزه‌های مختلف به دولت فرصت دهند

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه وکلای ملت باید در مسائل مختلف به دولت فرصت دهند، گفت: با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور، عبور از این وضعیت در سایه هم‌افزایی قوای سه‌گانه میسر است.

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع مجلس: وکلای ملت باید در حوزه‌های مختلف به دولت فرصت دهند

علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: امروز کشور در شرایط خاص اقتصادی قرار دارد و این مسئله در کنار مشکلات به جا مانده از دولت قبل شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سخت کرده است.

وی افزود: تنها راه برون‌رفت از این شرایط هم‌افزایی قوای سه‌گانه است و باید بدانیم هر گونه اختلاف بین مجلس و دولت در شرایط کنونی سم مهلکی برای جامعه است.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: در بین وزارتخانه‌ها بعضی از وزارتخانه‌ها عملکرد مطلوبی دارند و برخی نیز هنوز نتوانسته‌اند به آن سطحی که از آنها انتظار می‌رود برسند و لذا دولت باید خود ترمیم لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در تیم کاری‌اش ایجاد کند.

جدی خاطرنشان کرد: مجلس باید در مسائل مختلف به دولت فرصت بدهد و دولت هم اگر نیازی به ترمیم کابینه وجود دارد این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زودتر انجام دهد تا کار به استفاده از ابزارهای نظارتی توسط نمایندگان نرسد.

وی افزود: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ما نباید به خاطر عملکرد یک وزارتخانه کلیت دولت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زیر سوال ببریم؛ چراکه ما در دولت وزارتخانه‌های قوی و موفق هم داریم و بعضی از وزارتخانه‌ها هم ممکن است به آن سطحی که از آنها انتظار داریم نرسیده باشند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: نباید فراموش کنیم که دولت فعلی وارث مشکلات بجا مانده از دولت قبل است و علاوه بر آن مردم هم از این دولت انتظار زیادی دارند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول