اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

تلفیق بودجه محیط بانان با محیط زیست/ الحاق 300 میلیارد تومان برای افزایش حقوق محیط بانان

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرده بود که در مجلس بودجه ای مستقل برای محیط‌بان‌ها در نظر گرفته نشده است اما سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه اعلام کرد: بودجه محیط‌بانان در قالب بودجه محیط زیست پیش‌بینی شده است.

تلفیق بودجه محیط بانان با محیط زیست/ الحاق 300 میلیارد تومان برای افزایش حقوق محیط بانان

به گزارش خبرنگار فارس،  علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرده بود که در مجلس بودجه ای  مستقل برای محیط‌بان‌ها در نظر گرفته نشده است، و فقط یک ردیف بودجه برای حفاظت در نظر گرفته شده که آن هم در اختیار معاونت طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفته تا هم از نظر کارشناسی در ستاد و معاونت طبیعی و تنوع زیستی و هم بحث فیزیکی در یگان حفاظت سازمان محیط زیست تقسیم شود.

اما امروز  رحیم زارع  سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ در واکنش به اظهارات سلاجقه مبنی بر اینکه مجلس بودجه مستقلی برای محیط‌بان‌ها در نظر نگرفته است با بیان اینکه بودجه محیط‌بانان در قالب بودجه محیط زیست پیش‌بینی شده است، گفت: با تلاش‌های رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس هم ۳۰۰ میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۱ برای افزایش حقوق محیط‌بانان در نظر گرفته شد.

وی گفت: تفاوت بودجه 1401 با بودجه‌ 1400 این بود که سازمان برنامه بودجه ردیف‌ها را به صورت متمرکز دیده بود و بودجه دستگاه‌های تابع را با دستگاه‌های مادر محاسبه کرد.

زارع یادآور شد: اینکه مجلس بودجه ای برای محیط‌بانان در نظر نگرفت درست نیست و و مطابق با لایحه دولت همان مبلغی که سازمان برنامه و بودجه برای محیط زیست در نظر گرفت را پیش‌بینی کردیم و مجلس علاوه بر این 300 میلیارد تومان هم برای افزایش حقوق محیط بانان در نظر گرفته است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول