اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

بوشهر دارویی برای بیماران «ام اس» ندارد

حمیده خاتون هلال بحر از اعضای شورای شهر بوشهر در نطق پیش از دستور از نبود یکی از داروهای بیماران ام‌اسی گلایه کرد و گفت: مدتی است این دارو در داروخانه‌های بوشهر پیدا نمی‌شود و داروخانه‌ها بیماران را به شیراز ارجاع می‌دهند.

بوشهر دارویی برای بیماران  «ام اس» ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جعفر پورکبگانی در جلسه علنی شورای شهر بوشهر به مناسبت هفتم تیر گفت: شهید بهشتی در ابتدای جمهوری اسلامی نسبت به تدوین قانون اساسی تلاش وافری داشتند و هرکس که در نظام جمهوری اسلامی زندگی می‌کند و خود را متعلق به این کشور می‌داند، باید این قانون اساسی را مرور کند.

حمیده خاتون هلال بحر از اعضای شورای شهر بوشهر در نطق پیش از دستور از نبود یکی از داروهای بیماران ام‌اسی گلایه کرد و گفت: مدتی است این دارو در داروخانه‌های بوشهر پیدا نمی‌شود و داروخانه‌ها بیماران را به شیراز ارجاع می‌دهند.

هلال بحر با اشاره به اینکه قیمت این دارو بیش از یک میلیون تومان است افزود: اگر این دارو موجود نیست چرا در شیراز یافت می‌شود؟

مهرزاد آسایش از دیگر اعضای شورا با تشکر از سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر که به صورت جهادی در شهرک نیایش اقدامات موثری انجام داده‌اند، خواستار نظارت بیشتر شهرداری بر اداره آب شد و بیان کرد: این اداره حفاری‌هایی را در سطح شهر انجام می‌دهد و با بی‌کیفیت‌ترین نوع زیرسازی و آسفالت، باعث گلایه‌مندی شهروندان و آسیب رساندن به وسایل نقلیه شده است.

پورکبگانی نیز در این خصوص گفت: تا ۲ روز آینده ترمیم‌ها انجام داده خواهد شد.

در این جلسه لایحه نرخ پیشنهادی سرویس مدارس به دلیل افزایش صد در صدی قیمت نسبت به سال گذشته مورد نقد برخی اعضا قرار گرفت و برای بررسی بیشتر به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شد.

ایمان زندی‌نیا در خصوص لایحه نرخ کرایه تاکسی‌ها گفت: قیمت‌ها با توجه به تورم موجود منطقی است و اعضا نیز به این لایحه رأی مثبت دادند؛ ضمن این‌که این میزان قیمت نسبت به گذشته، ۵۰ درصد رشد داشته است.

مزایده فروش ماشین آلات مازاد شهرداری و همچنین مزایده فروش اموال منقول و مازاد و اسقاطی شهرداری در صحن شورا پس از بررسی‌های انجام شده تصویب شد.

سخنگوی شورای شهر بوشهر نیز در این جلسه از تحقیق و تفحص در مورد عملکرد مالی باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین شهرداری بوشهر خبر داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول