اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

به ازای هر صندلی مدیریتی کشور ۷۲ شهید تقدیم انقلاب شده است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان این که در محضر شهدا باید خدمتگزار شایسته ای برای مردم باشیم، گفت:‌ به ازای هر صندلی مدیریتی در کشور خون پاک 72 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

به ازای هر صندلی مدیریتی  کشور ۷۲ شهید تقدیم انقلاب شده است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، علی اکبر عزیزی عصر امروز در اولین یادواره شهدای دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان یزد با بیان این‌که شهدا در نظام مقدس اسلامی چراغ راه مردم و مسئولان هستند، اظهار کرد: یکی از مواردی که شهدا در وصایای خود بر آن تاکید داشتند مسئله نماز اول وقت است که باید در ادارات به نماز اول وقت اهمیت بیشتری داده شود.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده در کشور سه هزار صندلی مدیریتی ارشد وجود دارد که به ازای هر صندلی بالغ بر ۷۲شهید تقدیم انقلاب شده، بنابراین همه ما باید با خود بیندیشیم بعد از شهدا چه کرده‌ایم؟ اگر مسئولی پست گرفته برای خدمت، و خدمتگزار شایسته ای برای مردم نبوده باید فردای قیامت جوابگوی خون شهدا باشد.

معاون استاندار یزد در ادامه تصریح کرد: شهدا ناظر بر اعمال ما هستند بنابراین مسئولان باید مراقب باشند در محضر شهدا خدمتگزار شایسته ای برای مردم باشند.

عزیزی تاکید کرد: همه آحاد جامعه به ویژه مسئولان، باید در هر سنگری قرار دارند و در هر جایگاهی فعالیت می‌کنند به تکلیف خود عمل کرده و به درستی انجام وظیفه کنند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول