حردانی: امیدوارم با ساپینتو هم قهرمانی را کسب کنیم/ می‌خواهم در جام جهانی بازی کنم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم با ساپینتو هم قهرمانی را به دست آوریم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صالح حردانی درمورد اینکه آیا استقلال با حضور سرمربی جدید و وضعیت فعلی اش در جذب بازیکن می‌تواند قهرمانی سال قبل را تکرار کند، اظهار داشت: انشاءالله بتوانیم بار دیگر قهرمانی را به دست آوریم. شرایط تیم خوب هم الان خوب است. ۴-۳ بازیکن جدید گرفتیم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. وی درمورد اینکه آیا تاکنون با ساپینتو صحبت کرده است، گفت: نه تاکنون صحبت نکرده ام. مدافع استقلال درمورد فضای این تیم در فصل آتی با وجود قهرمانی در لیگ برتر و جدایی بازیکنانی مثل محمد دانشگر، توضیح داد : جدایی نفرات جدا شده با تصمیم باشگاه یا خودشان بود. امیدوارم‌ بتوانیم امسال نتایج خوبی بگیریم. حردانی درمورد وضعیت خودش در سال منتهی به جام جهانی، پاسخ داد: تمام تلاش خود را می کنم تا در جام جهانی بازی کنم و‌ نماینده خوبی برای باشگاه بزرگ استقلال باشم. وی درباره حضور سرمربی پرتغالی در استقلال و اینکه خیلی ها اعتقاد دارند سبک بازی این تیم با حضور ساپینتو تهاجمی خواهد شد، گفت: هنوز با سبک ساپینتو آشنا نشده ام اما اگر چنین چیزی می‌گویند باید داخل کار برویم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. مدافع استقلال درمورد اینکه آیا خودش به عملکرد ساپینتو امیدوار است، گفت: صد در صد. امیدوارم امسال هم قهرمانی را کسب کنیم. انتهای پیام/
صالح حردانی
21:16 - 8 تیر 1401

2 بازنشر
39 بازدید



1 پاسخ