اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

فیلم‌های تولید شده فیلم سازان خراسان‌شمالی در حوزه آسیب‌های اجتماعی حمایت می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: فیلم های کوتاه فیلم سازان استان در حوزه آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد، فضای مجازی، کنترل خشم، خانواده، فرزندآوری و سبک زندگی اسلامی حمایت می شوند.

فیلم‌های تولید شده فیلم سازان خراسان‌شمالی در حوزه آسیب‌های اجتماعی حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی، در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: فیلم‌های کوتاه با موضوعاتی همچون آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد، فضای مجازی، کنترل خشم، خانواده، فرزندآوری و سبک زندگی اسلامی حمایت خواهند شد.

وی گفت: به کارگیری ظرفیت فکری و تقویت اندیشه ارزشمند مردمی در راستای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اهداف طرح حمایت از فیلم‌های کوتاه می‌باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی افزود: آثار ارسالی باید مطابق با موازین جمهوری اسلامی ایران باشد، شرکت کنندگان بعد از تکمیل فرم ثبت نام آثار خود را به صورت مجازی از طریق واتساپ ارسال نمایند و مسئولیت پاسخگویی به هر گونه ادعای افراد حقیقی و حقوقی در زمینه مالکیت اثر ارائه شده بر عهده ارسال کننده اثر است و ستاد برگزاری هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد پذیرفت.

وی همچنین اضافه کرد: تکمیل و ارسال فرم تقاضا به معنای قبول تمام مقررات است و تصمیم نهایی در مورد نکاتی که در مقرارت پیش بینی نشده باشد بر عهده ستاد برگزاری خواهد بود و دبیرخانه هیچگونه مسئولیتی در قبال فایل‌های ارسالی خراب بر عهده نخواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اضافه کرد: شرکت برای عموم آزاد است، نویسندگان فقط یک بار می‌توانند آثار خودرا به دبیرخانه ارسال نمایند و امکان اصلاح و ارسال مجدد آن وجود ندارد.

صادقی مهلت ارسال فیلمنامه را بیستم تیرماه جاری اعلام کرد و افزود: هنرمندان می‌توانند آثار خود را از طریق ۰۹۳۵۸۰۳۹۰۲۸ ارسال کنند.

وی با اشاره به زمان داوری آثار از ۲۵ تا ۳۰ تیرماه، گفت: فیلمنامه‌های برگزیده سی ام تیرماه اعلام خواهد شد و مهلت تولید و ارائه فیلم‌ها به دبیرخانه تا پانزدهم شهریور ماه سال است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول