اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ثبت نام در مدرسه نیروگاه اتمی بوشهر بر اساس قانون آموزش و پرورش باشد

استاندار بوشهر گفت: سازمان انرژی اتمی نسبت به تکمیل مدرسه مورد نظر تا ابتدای مهرماه اقدام کرده و فرآیند ثبت‌نام هم بر اساس مقررات آموزش و پرورش برای این نوع مدارس انجام شود.

ثبت نام در مدرسه نیروگاه اتمی بوشهر بر اساس قانون آموزش و پرورش باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی‌زاده امروز صبح در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با قدردانی از اجرای طرح های تقویت بنیه علمی دانش آموزان برای آمادگی کنکور اظهار داشت: آماده سازی دانش آموزان برای کنکور باید در دستور کار جدی آموزش و پرورش قرار بگیرد 

استاندار بوشهر اضافه کرد: برای بهره مندی از ظرفیت نخبگان در آموزش و پرورش هم‌افزایی بین آموزش و پرورش و دانشگاه ها ضروری است.

وی تصریح کرد: طرح هر دانش آموز یک مهارت با هماهنگی بین ادارات کل آموزش و پرورش، تعاون کار و رفاه اجتماعی و فنی و حرفه‌ای استان مورد بررسی قرار گرفته و تدوین شود.

محمدی‌زاده بیان کرد: استخدام معلمان و جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان یک مسئله مهم و حیاتی است و باید با حساسیت و دقت ویژه انجام شود.

وی در مورد وضعیت مدرسه نیروگاه اتمی در بوشهر گفت:  مدارس تحت مدیریت سازمان انرژی اتمی در کشور جز بهترین مدارس هستند و باید از این فرصت برای مردم استان بوشهر استفاده کنید.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: سازمان انرژی اتمی نسبت به تکمیل مدرسه مورد نظر تا ابتدای مهرماه اقدام کرده و فرآیند ثبت‌نام هم بر اساس مقررات آموزش و پرورش برای این نوع مدارس انجام شود.

محمدی‌زاده راه اندازی هنرستان هنر و هنرستان تجارت در بوشهر ضروری دانست و گفت: آموزش و پرورش برای این امر اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول