اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

واحدهای تولیدی از زندانیان آزاد شده در اشتغال استفاده کنند

دادستان شهرستان گنبدکاووس گفت: واحدهای تولیدی راکد این شهرستان قول دادند، ظرفیت بلااستفاده خود را فعال کرده و از زندانیان آزاد شده که مشکل اشتغال دارند در اشتغالزایی واحد تولیدی خود استفاده کنند.

واحدهای تولیدی از زندانیان آزاد شده در اشتغال استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس حسینعلی ایزد در مراسم هفته قوه قضائیه به مناسبت سالگرد شهادت دکتر بهشتی و یارانش در مسجدالنبی اظهار کرد: تولید زمینه اشتغال بوده و باعث اشتغالزایی می‌شود در همین راستا واحدهای تولیدی در جهت کاهش‌های آسیب‌های اجتماعی جامعه حمایت می‌شوند.

وی تصریح کرد: تولید علاوه بر رونق اقتصادی کشور باعث اشتغالزایی شده و اشتغال سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی مانند فقر، بیکاری، طلاق، اعتیاد و غیره خواهد شد.در این راستا و برای حمایت از واحدهای تولیدی موانع تولید برداشته می‌شود.

ایزد گفت: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید روز گذشته از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی بازدید شد که متاسفانه به خاطر مشکلات بسیار کوچک و ناچیز چند واحد تولیدی چندین ماه بلاتکلیف بودند.

دادستان شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی راکد این شهرستان قول دادند، ظرفیت بلااستفاده خود را فعال کرده و از زندانیان آزاد شده که مشکل اشتغال دارند در اشتغالزایی واحد تولیدی خود استفاده کنند.

وی ادامه داد: اگر ادعا دایم که در اجرای عدالت گام برداریم و احقاق حق عامه کنیم باید بگویم کار بسیار زیادی در جامعه  برای خدمت به مردم وجود دارد که نیاز به پست و ابلاغ و سمت نیست.

ایزد گفت: آنچه که باید و شاید در این مدت در راستای احقاق حق عامه صورت نگرفته و دادستانی به عنوان مطالبه‌گر اصلی در خدمت مردم بوده و حقوق عامه را محقق می‌کند.

وی بیان کرد: یکی از مولفه‌های مهم در جامعه امنیت بوده و در این راستا تمام تلاش خود را خواهیم داشت و از نیروی انتظامی به عنوان یک ظرفیت و پنانسیل خوب استفاده خواهد شد.

دادستان شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: از رسانه و خبرنگاران تقاضا داریم تنها اخبار منفی و بد را منعکس نکنند بلکه آنچه در راستای خدمت به مردم و اتفاقات خوب در شهرستان را نیز در خبرگزاری‌های خود منعکس کنند.

* محور اصلی تشکیل قانون اساسی و ساختار جمهوری اسلامی شهید بهشتی بود
امام جمعه در این مراسم گفت: شهید بهشتی محور اصلی تشکیل قانون اساسی و معمار جمهوری اسلامی به جهت ساختار دادن و سازماندهی بود.
حجت‌الاسلام محمود ترابی اظهار کرد: این شهید در طول دوران عمر کوتاه خود دانش‌های مختلف را آموخت و به جرات می توان گفت هیچ فردی در طول انقلاب مانند شهید بهشتی مورد بی‌مهری و بی‌احترامی قرار نگرفت و با این حال جویای مقام نبود و خون دل‌های زیادی خورد.

وی تصریح کرد: پاکیزگی و اخلاص جایگاه شهدا باید همواره در جامعه حفظ شود و ما ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.
امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: شهید بهشتی یک انسان برجسته، فوق‌العاده و همه جانبه بود و به واقع به قول سخنان امام خمینی (ره) یک ملت برای ایران اسلامی بود.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول