اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برگزاری اولین یادواره شهدای وزارت راه و شهرسازی در یزد

اولین یادواره شهدا و ایثارگران ادارات و دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی با حضور مشاور وزیر در امور ایثارگران و مدیران کل دستگاه های تابعه وزارت راه به میزبانی استان یزد برگزار شد.

برگزاری اولین یادواره شهدای وزارت راه و شهرسازی در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، حمید مردانیان صبح امروز در اولین یادواره شهدا، ایثارگران و یادگاران شهدای ادارات و دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی با بیان این‌که ۱۱ هزار نفر از کارکنان بخش‌های مختلف این وزارتخانه عضو جامعه ایثارگری کشور هستند و تبدیل وضعیت استخدامی آنان طبق قانون پیگیری می‌شود، اظهار کرد: خدمت به جامعه ایثارگری یک رسالت مهم است و باید از سوی بخش ای مختلف وزارتخانه مورد پیگیری قرار گیرد.

وی افزود‌: برگزاری یادواره شهیدان انقلاب اسلامی در تمامی استان‌ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت دارد و در کنار آن رسیدگی به امور مردم و حضور میدانی برای بررسی مسایل و رفع مشکلات شهروندان از سوی مسئولان راه و شهرسازی باید افزایش یابد.      

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: زیارت و کرامت خانواده معظم شهدا و بزرگداشت ایثارگران و رزمندگان اسلام، شهدای مدافعان حرم و فاطمیون، وظیفه عرفی و شرعی ماست و باید بدانیم که فرهنگ سازی و تلاش در این زمینه، خواسته قلبی آحاد ملت ایران با هر عقیده و گرایشی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نیز در این آیین تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه با برگزاری یادواره‌ شهیدان جزو ابعاد مهم جهادتبیین است و پیگیری آن از سوی همه بخش ها اولویت دارد.

علی‌اکبر عزیزی بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار شهادت با برگزاری یادمان‌ها و یادواره موجب تقویت ایمان و روحیه ایثار و شجاعت در جامعه می شود بنا بر این در قالب برنامه‌های مختلف به این مهم  باید توجه بیشتری شود.

سردار مهدی فرهنگ دوست خاطرنشان کرد: دشمنان با تهدید نرم و فعالیت‌های فرهنگی خود تمامی ارزش‌های دینی و انقلابی کشور را نشانه رفته‌ و باید با فرهنگ شهادت در مقابل آنها ایستادگی کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول