اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

سردار سلیمانی: کمک به نیازمندان تبدیل به یک نهضت عمومی شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ما با استفاده از ظرفیت‌های فراوان که در درون کشور وجود داشته و با استفاده از ابزار رسانه و فناوری ارتباطات بایستی تلاش کنیم تا کمک به نیازمندان به یک نهضت عمومی در جامعه تبدیل شود.

سردار سلیمانی: کمک به نیازمندان تبدیل به یک نهضت عمومی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ظهر امروز در مراسم اهدا ۲۴۰ سری جهیزیه به نو عروسان ایلامی توسط بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: سجایای ملت ایران بسیار فراون و گسترده است، یکی از این سجایا در اسلام ناب و مکتب تشیع همراهی و کمک‌های مومنانه است.

وی افزود: ما با استفاده از ظرفیت‌های فراوان که در درون کشور وجود داشته و با استفاده از ابزار رسانه و فناوری ارتباطات بایستی تلاش کنیم تا کمک به نیازمندان به یک نهضت عمومی در جامعه تبدیل شود در دوران کرونا شاهد شکل گرفتن این نهضت بوده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران کرونا مرهون حضور مردم است. 

سردار سلیمانی تصریح کرد: وظیفه ما خدمت گزاران این است که به کمک رسانه ملی صدای این سجایای تحسین برانگیز را به کسانی برسانیم که آماده کمک هستند اما مسیر کمک برای آن‌ها ایجاد نشده است.

چوپانی چوپانی مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت:  بنیاد عاطفه ها درسال ۱۳۸۰ در مشهد مقدس از یک اتاق و به پشتوانه معنوی امام رضا (ع) شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر بزرگ‌ترین خیریه در سطح خاورمیانه با داشتن  ۹۰۰ نمایندگی در سطح کشور محسوب شده و بیش از ۳۵۰ هزار نفر تحت حمایت دارد. 

وی افزود: بیش از یک و نیم میلیون نفر از ایران عزیز به خیریه آبشار عاطفه‌ها در سطح کشور کمک می‌کنند.

مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها بیان کرد: این بنیاد خیریه بین المللی بزرگترین اشتغال و کار آفرینی را برای بانوان ایجاد کرده و بیش از ده هزار از بانوان در این بنیاد در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند.

چوپانی تصریح کرد: بنیاد آبشار عاطفه‌ها سالیانه بیش از ده هزار سری جهیزیه را اهدا کرده و از سال ۱۳۸۰ تا کنون بیش از ۱۸۰ هزار زوج را به خانه بخت فرستاده است. 

وی با اشاره به استان ایلام و این که از استان‌های کم برخوردار است افزود: این استان بیش از ۱۴ نمایندگی داشته که از سال ۹۰ تا کنون مشغول به فعالیت بوده‌اند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول