اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

رئیس جدید دادگستری نهبندان معرفی شد

طی مراسمی حجت‌الاسلام والمسلمین جواد معانی به عنوان رئیس جدید دادگستری نهبندان معرفی شد.

رئیس جدید دادگستری نهبندان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «ابوالفضل ایروانی» در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و تکریم دادستان شهرستان نهبندان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی مبنی بر اینکه «مقصود ما از تحوّل، ایجاد یک حرکت جهشی و جهادی است در همه‌ی بخش های اداری کشور و بخش های حکمرانی کشور و همچنین در بخش هایی از سبک زندگی عمومی -که حالا بعد نمونه‌هایی را عرض خواهم کرد- و به طور خلاصه، حفظ و تقویت اصول و خطوط اساسی انقلاب و نوآوری در شیوه‌ها و روشها و کارکردها.» است، اظهار داشت: این مهم به عنوان یک منشور در دولت مردمی و سیزدهم مدنظر است.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه افتخار می کنیم که ریاست قوه مجریه ما ریاست قوه قضائیه را در مسئولیت های خود داشته است، افزود: امروز دغدغه اساسی دولت سیزدهم در شرایط گام دوم انقلاب تغییر و تحول است.

ایروانی ادامه داد: یک نکته اساسی که در سند تحول قوه قضائیه نهفته  است تعالی جامعه است، بعد از تغییر و تحول باید تلاش کنیم جامعه را به سطوحی از تعالی برسانیم که جزء با تعاون، همفکری و همدلی مسئولان غیر ممکن است.

وی گفت: در سطح خرد و کلان در شرایطی مسئولیت ها جابه جا می شود اما مهم نیست که در چه قوه ای جابه جایی مسئولیت ها انجام می شود بلکه مهم این است که باید با نگاه مردم پایه حرکت کنیم نگاه مردمی و جهادی در دولت تحول سیزدهم مهم است.

سرپرست فرمانداری نهبندان با اشاره به چهار رکن دولت سیزدهم شامل عدالت محوری، مردم پایه بودن، برنامه های علمی و دانش بنیانی و خانواده مدار بودن گفت: تصمیمات مدیران باید بر پایه مردمی بودن و بر مبنای علم و پژوهش باشد، همچنین دغدغه مدیران قوه قضائیه مبحث خانواده است که باید از کانون خانواده حراست و حفاظت کنیم تا این کانون انسجام داشته باشد.

ایروانی تصریح کرد: همه مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه تعاملی و هم افزایی را در دولت سیزدهم برای حل مسائل پیرامون جامعه دارند لذا باید نظارت و اجرای صحیح قانون را به عنوان یک تکلیف مدنظر داشته باشیم.

وی ادامه داد: تمام بیانات مقام معظم رهبری بر اجرای درست قانون است که بسیاری از گره های موجود رفع می شود، پس ما در اجرای صحیح قانون مشکل داریم که اگر هر کس در چارچوب قانون حرکت کند تمامی مشکلات رفع می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول