اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

کاهش خودروهای ناقص سایپا به ۸۲۰۰ دستگاه/ هدف گذاری اتمام خودروهای ناقص در پایان تیر

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: خودروهای ناقص در گروه سایپا از ابتدای سال جاری از موجودی حدود ۴۳ هزار دستگاه به کمتر از هشت‌هزار و ۲۰۰ دستگاه رسید.

کاهش خودروهای ناقص سایپا به ۸۲۰۰ دستگاه/ هدف گذاری اتمام خودروهای ناقص در پایان تیر

اخبار شرکت‌ها؛‌ به گزارش سایپانیوز، مسعود پروین با بیان مطلب فوق افزود: در سه ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ با تکمیل حدود ۳۵ هزار دستگاه، تعداد خودروهای ناقص گروه سایپا حدود ۸۰ درصد کاهش یافت

او گفت: با هدف‌گذاری انجام شده توسط گروه سایپا، تا انتهای تیرماه همه خودروهای ناقص کف پارکینگ‌ها کامل و روانه بازار خواهند شد.

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا خاطرنشان‌کرد: روند تولید عبور مستقیم (تولید محصول کامل و رسانیدن به واحد فروش) حدود ٩٠ درصدی در گروه سایپا همچنان ادامه دارد و در تیر به ٩٥ درصد افزایش یافته است.

در بند (۳) از فرامین هشت ماده‌ای رییس‌جمهور که در ۱۱ اسفندماه پارسال صادر شده بود، تصریح شده است: نسبت به تامین قطعات موردنیاز و ترخیص و عرضه فوری خودروهای دپو شده در انبارهای شرکت‌های خودروساز به بازار، تا نصاب استاندارد، حداکثر در مدت ۲ ماه اقدام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول