اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تأمین امنیت روانی جامعه وظیفه قوه قضائیه است/ مالکان با مستأجران مدارا کنند

امام جمعه سمنان گفت: قوه قضائیه باید در راستای تأمین امنیت روانی جامعه پیشگام بوده و گام‌های اساسی بردارد.

تأمین امنیت روانی جامعه وظیفه قوه قضائیه است/ مالکان با مستأجران مدارا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای بزرگ نماز جمعه این شهر با اشاره به سخنان رهبری به مناسبت هفته قوه قضائیه، خواستار توجه جدی به تأمین امنیت روانی جامعه شد.

وی اظهار کرد: بیانات گوهربار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار با مسؤولان دستگاه قضایی بسیار حائز اهمیت است و امنیت روانی جامعه نباید خدشه‌دار شود.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: قوه قضائیه باید در راستای تأمین امنیت روانی جامعه پیشگام بوده و با همراهی و هم‌افزایی مجلس شورای اسلامی و دولت، گام‌های خوبی را در این راستا بردارد.

مطیعی گفت: امروز باید مجموعه اقداماتی در کشور انجام گیرد تا شاهد رفع مشکلات در آینده نزدیک باشیم و اعتماد عمومی نیز افزایش یابد.

وی با اشاره به لزوم همراهی بیش از پیش با اجرای طرح‌های اقتصادی مهم دولت، این طرح‌ها را در رفع آسیب‌هایی که سال‌هاست گریبان کشورمان را گرفته مؤثر دانست و خواستار دقت در اجرای آنها شد.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: آینده کشور از منظر مقام معظم رهبری روشن است؛ با مقاومت مردم، درایت مسؤولان و حضور جوانان انقلابی در میدان، اوضاع کشور روزبه‌روز بهتر از گذشته خواهد شد.

مطیعی همچنین با بیان اینکه بازار مسکن و اجاره‌بهای واحدهای مسکونی به ساماندهی جدی نیاز دارد، گفت: کلیات طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تصویب شده و این اقدام خوبی است.

وی اظهار کرد: از مالکان واحدهای مسکونی می‌خواهیم تا با افراد کم‌برخوردار جامعه بیشتر مدارا کنند و شرایط آنها را مدنظر قرار دهند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه افزایش اجاره‌بها در کلان‌شهرها ۲۵ درصد و سایر شهرهای کشور بر اساس طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن ۲۰ درصد تعیین شده است، از همه صاحب‌خانه‌ها خواست تا این رقم‌ها را رعایت کنند.

مطیعی همچنین با اشاره به سالروز اصابت موشک ناو آمریکایی در خلیج فارس به هواپیمای مسافربری ایران، حقوق بشر آمریکایی را طنزی تلخ توصیف کرد و جمهوری اسلامی ایران را بزرگ‌ترین قربانی تروریسم غربی خواند.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول