اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

پیام‌های تسلیت در پی فقدان مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس

در پی فقدان سبا بابایی (کونیکو یامامورا) مادر تنها شهید ژاپنی دوران دفاع مقدس، پیام‌های تسلیتی صادر شد.

پیام‌های تسلیت در پی فقدان مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پی فقدان سبا بابایی (کونیکو یامامورا) مادر تنها شهید ژاپنی دوران دفاع مقدس، پیام‌های تسلیتی صادر شد.

پیام تسلیت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور:

درگذشت مرحومه سبا بابایی (کونیکو یامامورا) مادر تنها شهید ژاپنی دوران دفاع مقدس، مایه تاسف و تالم خاطر شد.

این مادر فداکار بعد از تشرف به دین مبین اسلام و ایمان و ارادت به مکتب تشیع و خاندان عصمت و طهارت (ع)، با مهاجرت به ایران فصل جدیدی از زندگی خود را آغاز کرد.

این مهاجر سرزمین آفتاب با پرورش فرزند دلاورش شهید گرانقدر "محمد بابایی" و تقدیم آن در مسیر دفاع از میهن اسلامی ایران، نام و یاد خود و فرزندش را در دفتر زرین ایثار و شهادت برای همیشه ماندگار کرد.

ایشان پس از شهادت فرزندش هم با انجام فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای از جمله ساخت آموزشگاه شهید محمد بابایی در یزد، راه اندازی موزه صلح تهران، راه‌اندازی بازارچه‌های خیریه، همراهی و راهنمایی دانشجویان ژاپنی در ایران و تدریس قرآن کریم آثار و خدمات ارزنده‌ای به یادگار گذاشت.

اینجانب درگذشت این بانوی مومنه را به خاندان گرامی بابایی تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند برای آن مرحومه علو درجات و همنشینی با فرزند شهیدش و برای بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

پیام تسلیت محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی:

درگذشت بانوی صبور خانم کونیکو یامامورا (سبا بابایی) مادر شهید والامقام محمد بابایی موجب تالم و تاثر گردید.

این مادر فداکار و مؤمنه به‌عنوان تنها مادر شهید دفاع‌مقدس با اصالت ژاپنی، تجلی‌ عشق و دلدادگی به خدا بود که با تربیت فرزندی دلاور در دامن پرمهر خویش و سال‌ها صبوری در شهادتش، الگویی حقیقی از دین و شریعت را جلوه‌گر ساخت و نام خود را در دیوان حماسه‌های این مرز و بوم جاودانه کرد. 

اینجانب ضمن عرض تسلیت به تمامی بانوان مومنه کشورمان،  ‌دوستان‌ و آشنایان، خانواده مکرم و وابستگان، برای آن فقیده سعیده، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزند شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

پیام تسلیت فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درگذشت بانوی گرانقدر مرحومه سبا بابایی (کونیکو یامامورا) مادر گرانقدر ژاپنی الاصل شهید عالیقدر دفاع مقدس "محمد بابایی " مایه تاسف و تالم خاطر گردید.

این مادر مومنه و با فضیلت تحت تاثیر مغناطیس اسلام عزیز و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با تشرف به آیین پیامبر اعظم (ص) و شریعت محمدی، ندای اسلام، انقلاب و نظام اسلامی سرداد و در زمره جبهه حق و پیام آوران حقیقت با تربیت فرزندی برومند و مجاهد، نام سترگ و با شکوه خود در دفتر حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس و پیشتازان جهاد فرهنگی ثبت و جاودانه ساخت.

فقدان این بانوی صالحه و صبار را به خاندان گرامی بابایی تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و از درگاه خدای کریم و نعیم برای آن فقیده سعیده علو درجات و همنشینی با حضرت زهرا سلام الله علی‌ها و فرزند شهیدش و برای بازماندگان و سوگواران وی صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌کنم.

پیام تسلیت وزیر دفاع

تاریخ زندگی مادران شهدا با فداکاری، از خودگذشتگی و انتظار عجین شده است و آنان مصادیق زنده ایثار و ایمان صادق به وعده‌های الهی هستند که با لبیک به فرمان امام خمینی (ره) با «باموالهم و انفسهم» امانت‌های خداوند را در راه حق اهدا کردند.

خبر درگذشت ام الشهید خانم سبا بابایی (کونیکو یامامورا) تنها مادر شهید دفاع مقدس با اصالت ژاپنی، موجب تاثرو تالم شد.

آن بانوی مؤمنه، مکرمه و نمونه، پس از سال‌ها خدمت در نظام جمهوری اسلامی سرانجام به لقإ الله پیوست.

اینجانب از خداوند متعال برای روح بلند ایشان علو درجات و همنشینی با فرزند شهیدش و برای بازماندگان صبر جزیل آرزومندم.

در حال تکمیل . . . 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول