اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اشغال خانه یک فلسطینی توسط نخست وزیر رژیم صهیونیستی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند محل اقامت نخست وزیر جدید این رژیم متعلق به یک فلسطینی است که سال ۱۹۴۸ از آن بیرون رانده شده است.

اشغال خانه یک فلسطینی توسط نخست وزیر رژیم صهیونیستی

 گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ محل اقامت «یائیر لاپید» نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی خانه یک فلسطینی را که در سال ۱۹۴۸ از آن رانده شده، اشغال کرده است.

«گلعاد کوهن» خبرنگار روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» گزارش داد که خانه لاپید واقع در خیابان بالفور، به دست «حنا جون سلامه» تاجر ثروتمند فلسطینی و نماینده شرکت خودروسازی جنرال موتورز ساخته شده است.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، سلامه در جریان فاجعه اشغال فلسطین در سال ۱۹۴۸، منزل خود را ترک کرده و به بیروت پایتخت لبنان منتقل شده است.

روز گذشته، نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست)، به انحلال این پارلمان رأی مثبت دادند. با انحلال کنست، رژیم صهیونیستی آماده خواهد شد تا پنجمین دوره انتخابات خود طی سه سال و نیم گذشته را برگزار کند. بعد از «نفتالی بنت»، لاپید به عنوان نخست‌وزیر پیشبرد امور در اراضی اشغالی انتخاب شد.

انتهای پیام/ ت 98

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول