اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

حمله مجدد سگ‌های ولگرد به کودکان در قم/ کودک 6 ساله پیش از رسیدن اورژانس جان باخت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از جان باختن پسربچه ۶ ساله به‌دنبال حمله سگ‌های ولگرد در منطقه دامشهر خبر داد.

حمله مجدد سگ‌های ولگرد به کودکان در قم/ کودک 6 ساله پیش از رسیدن اورژانس جان باخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی بیگدلی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم اظهار کرد: ظهر روز جاری به‌دنبال تماس با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر حمله سگ‌های ولگرد به پسر بچه ۶ ساله بلافاصله کارشناسان فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

 وی گفت: متاسفانه این کودک پیش از رسیدن تکنسین‌های اورژانس به صحنه حادثه، به دلیل شدت جراحت‌های ناشی از حمله سگ جان خود را از دست داد.

گفتنی است این دومین حادثه از این نوع در دامشهر قم در یک هفته اخیر است. ساعت ۱۳ روز چهارم تیرماه نیز اورژانس ۱۱۵ یک کودک بدحال که در منطقه دامشهر قم مورد حمله گروهی از سگ‌ها قرار گرفته بود را به بیمارستان شهدای قم انتقال دادند.

 به محض ورود کودک، به سرعت اقدام‌های اولیه انجام و در حالت احیا و سی‌.پی‌.آر قرار گرفت و عملیات اینتوبه‌گذاری نیز انجام شد، اما این کودک به‌رغم تلاش پزشکان، ساعت ۲۳ همان روز جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/78032/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول