اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

افزایش چشمگیر تجاوز جنسی در ارتش رژیم‌ صهیونیستی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند آمار آزار و اذیت و تجاوز جنسی در ارتش رژیم صهیونیستی افزایش چشمگیری داشته است.

افزایش چشمگیر تجاوز جنسی در ارتش رژیم‌ صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بر اساس گزارش  روز جمعه رسانه‌های رژیم صهیونیستی، موارد آزار و اذیت و تجاوز جنسی در ارتش رژیم صهیونیستی افزایش قابل توجهی داشته است.

بر اساس گزارشی که شبکه کان منتشر کرده، طی سال 2020، بیست و دو مورد آزار و اذیت و تجاوز جنسی ثبت شده بود حال آنکه این آمار طی سال 2021 به 46 مورد افزایش داشته است.

این رسانه صهیونیستی گزارش داد که افزایش آمار تجاوز جنسی در ارتش رژیم صهیونیستی به خصوص در میان نظامیان زن، حاکی از آن است که آگاهی نظامیان این رژیم برای گزارش موارد تجاوز جنسی افزایش یافته است اگر چه موارد واقعی آزار و اذیت و تجاوز جنسی در ارتش رژیم صهیونیستی بسیار بیشتر از موارد اعلام شده است.

از سوی دیگر، تعداد درخواست‌ها برای حمایت روانی به دلیل تجاوز جنسی در ارتش رژیم صهیونیستی دو برابر شده و به ۵۴۲ مورد رسیده است.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که رژیم صهیونیستی با تهدیدهای مختلفی مواجه است.

روزنامه هاآرتص چندی پیش در گزارشی، به چهار تهدید حیاتی که رژیم صهیونیستی با آن مواجه است، اشاره کرده است؛ اولین مسأله، ترکیب جمعیتی و تبعات آن است و تهدید دوم طبق این روزنامه این است که کابینه صهیونیستی از هرگونه فعالیتی در شهرهای عرب‌نشین از سیستم جمع‌آوری مالیات گرفته تا انجام امور جاری به طور مستمر شانه خالی کرده و پیامدهای این سیاست در یک سال اخیر خود را در درگیری‌های شدید در شهرهای مختلف در خلال جنگ ۱۲ روزه غزه و همچنین عملیات‌های انفرادی در جامعه عربی علیه یهودیان خود را نشان داده است.

تهدید حیاتی سوم علیه رژیم موقت صهیونیستی از نگاه روزنامه هاآرتص به مسأله سربازگیری و تغییر مفاهیم نظامی از جمله کاهش ارزش نیروی زمینی در جنگ‌های آتی مربوط می‌شود. این روزنامه در این خصوص نوشت که علی‌رغم تزریق بودجه هنگفت برای افزایش توان ارتش صهیونیستی، اما این بودجه دو مشکل اساسی فوق‌الذکر را نتوانسته حل کند.

کاهش رغبت جوانان اسرائیلی برای حضور در خدمت نظامی در ۲۰ سال اخیر در رژیم صهیونیستی توجه محافل پژوهشی را به خود جلب کرده است. عدم حضور در ارتش شاید در یک منطقه و کشور دیگری موضوع چندان حادی نباشد، اما در سرزمین اشغالی که مؤسسان آن امنیتی بودن را جزو عناصر اصلی اسرائیل تعریف کرده‌اند، یک تهدید امنیتی محسوب می‌شود.

طبق این گزارش «بحران نیروی انسانی تهدید اصلی ارتش اسرائیل است زیرا فقط نیمی از مردان جوان در سن ۱۸ سالگی به خدمت سربازی می‌روند. این بحران تنها از عدم سربازگیری از "حریدی‌ها" ناشی نمی‌شود، بلکه عمدتاً ناشی از تغییرات در جامعه اسرائیل و ماهیت سربازان وظیفه است.

هاآرتص در پایان به تهدید موجودیتی چهارم پرداخت و آن «تهدید سایبری» دانست و نوشت که صهیونیست‌ها به میزان لازم به این تهدید توجه نمی‌کنند و عل‌رغم اینکه به قدرت سایبری خود می‌بلند، اما همان لحظه نیز با ضد حملات بسیار شدیدی مواجه می‌شوند.

انتهای پیام/./ ت 8

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول