اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دستور وزیر بهداشت برای رسیدگی فوری به آسیب دیدگان زلزله هرمزگان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور دستور رسیدگی فوری به آسیب دیدگان زلزله در هرمزگان از رئیس سازمان اورژانس کشور خواست جهت پیگیری وضعیت مصدومان زلزله به این استان سفر کند.

دستور وزیر بهداشت برای رسیدگی فوری به  آسیب دیدگان  زلزله هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بهرام عین اللهی دقایقی پیش در تماس تلفنی با  رییس اورژانس کشور و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، خواستار رسیدگی فوری و آمادگی مراکز درمانی بیمارستان‌های این استان و بسیج همه امکانات برای پذیرش مصدومان حادثه زلزله شب گذشته هرمزگان شد.

وی در تماس تلفنی با رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تاکید کرد: ارائه سریع خدمات درمانی مطلوب به مصدومان حادثه زلزله انجام گیرد.

وزیر بهداشت همچنین به جعفر میعادفر، رییس اورژانس کشور ماموریت داد تا در محل حادثه حاضر شود. 

در این تماس تلفنی همچنین دکتر حسین فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به حضور فعال اورژانس پیش بیمارستانی و کادر تخصصی درمان برای ارائه خدمات به مصدومان، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اورژانس، اقدامات تشخیصی  و رسیدگی‌های درمانی به آسیب دیدگان زلزله، به وزیر بهداشت ارائه کرد و از آمادگی کامل بیمارستان‌های هرمزگان برای اقدامات درمانی آنان خبر داد.

وی گفت : تیم‌های واکنش سریع و تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به منطقه سایه‌خوش و سایر روستاهای اطراف بندرلنگه اعزام شده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این تماس تلفنی با اشاره به آماده باش تمامی نیروهای اورژانس و کادر درمان افزود:  تمام بیمارستان‌های استان  در آماده‌باش کامل هستند و   آمبولانس‌های این دانشگاه به همراه امکانات کامل خدمات اورژانس از بندرعباس به بخش مهران اعزام شده است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰/ ت 2

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول